Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Διαζύγιο αλά Βρετανικά !!!

Το είδαμε και αυτό...... Βρετανίδα ζήτησε διαζύγιο απο τον άντρα της γιατί την απάτησε "εικονικά" στο Second Life !

...μαρή "εικονικό" ήταν το κέρατο τι χαλιέσαι ?

Get a Life !!!

.... ή καλύτερα ρίξτον και εσύ κανένα "εικονικό κέρατο" για να στανιάρεις !!!

ΑΜΑΝ με τις βλακείες σας και τις ανασφάλειες σας !!!

...or για κανονικό κέρατο if you wish θα σε συμβούλευα να Come To Greece για να την βρείς και άσε τις εικονικές μαλαπέρδες (με το συμπάθιο κιόλας) !!!

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Greek Goddess for Halloween

The credits goes to my good online friend OMG from Florida and his girlfriend that she choose to dressed Greek Goddess (video) for this Halloween !!!

HAPPY HALLOWEEN !!!


Other sites from OvermachoCrande that you may find very interested:

http://www.lowcountryparanormal.com/

http://www.hauntedlowcountry.com/

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Billie Jean....

απο τον Chris Cornell !

Μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση του τραγουδιού..... για φθινόπωρο είναι ότι πρέπει !!!

Ο Chris Cornell ήταν ο τραγουδιστής των Soundgarden στις αρχές της δεκαετίας του '90 το οποίο ήταν ένα απο τα σπουδαιότερα συγκροτήματα της περίφημης Grunge σκηνής του Seatle (nirvana κ.τ.λ.)

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Διάλλειμα...

ΚΡΙΣΗ......υπάρχει ΚΡΙΣΗ, σε λίγο η ΚΡΙΣΗ θα χτυπήσει και την πόρτα μας !

Θωρακισμένη,απλή πόρτα θα μας χτυπήσει !!!

Καλά ρε Ευαγγελάτο, καλά ρε Χατζηνικολάου..... χαλάρωσε λίγο

Μήν ουρλιάζεις και και γουρλώνεις τα μάτια σου...... εσάς δεν θα σας πιάσει καμμία ΚΡΙΣΗ !

Σαν πολύ να κόφτεστε για εμάς !

Ωραία μπορώ μέχρι τότε να δανειστώ λίγο χρόνο και να ζήσω ???

Να ζήσω χωρίς εσάς ???

Δεν είστε το κέντρο του κόσμου !!!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΥΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ !!!

Θα κλείσω την TV και θα βγω να παίξω μπάλα.

Βρωμολαμόγια !!!

Πρόταση: Παγκόσμια ημέρα της πίπας έχεται βγάλει....βγάλτε και μία ημέρα κατά της Τηλεόρασης !!!!

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Πρίν λίγα χρόνια.....

τέτοια ημέρα, ξημερώματα, έβγαλα για πρώτη φορά την κεφάλα μου έξω στον μάταιο αυτόν κόσμο !!!

Καλά ήμουνα 9 μήνες στην κοιλιά της μάνας μου..... τι το'θελα !!!

Το ημερολόγιο έγραφε 27 Οκτωβρίου......

Τα επόμενα γενέλθια ανήμερα ελπίζω να παίζουμε στην Τούμπα και να τα κάνω μέσα στον ναό (θέλω να είναι ανήμερα πώς να το κάνουμε) !

Τώρα για σήμερα προβλέπεται χειροποίητη τούρτα (με τα χεράκια της) και πασαλείματα με την τούρτα !!!

Θυμάστε τι είχε κάνει ο Μικ Τζάγκερ με την Mars (σοκολάτα) στην καλή του ???

...ε κάτι τέτοιο !

Y.Γ. Χρόνια πολλά στους Δημήτρηδες και τις Δημητρούλες

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Σ'εμένα το ασήμι, σ'εμένα και ο χρυσός !!!!

Πρίν λίγα χρόνια είχε στείλει μία επιστολή σε μία ρωσική εφημερίδα (στα εβραΐκά αν δεν κάνω λάθος) κάποιος ονομαζόμενος Μετρέγιας (Σατανάς).... και είχε δημοσιευθεί !!!

τι έλεγε η επιστολή ???

"Το 2008 θα ταράξω όλα τα έθνη..... θα μαζέψω όλο τον πλούτο του κόσμου.... Σ'εμένα το ασήμι, σ'εμένα και ο χρυσός !!! "

Ηταν φάρσα μήπως ???

2008 δεν έχουμε ? Δεν έχουν ταραχθεί όλα τα έθνη ? Ολος αυτός ο πλούτος που χάνετε στα χρηματηστήρια..... κάποιος δεν τον καρπώνεται ???

Ολα αυτά τα τρίς εκκατομύρια, κάπου δεν μαζεύονται ???
Εξατμίζονται ??? Δεν νομίζω !!!

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες !

...αυτό είναι το βιντεάκι που έβαλε ο Λαζόπουλος στο Αλ Τσαντίρι του ???

......ε, πάρτε και την εικόνα τώρα, μέσα απο τα άδυτα του χειρουργείου !

Η "καισαρική" πέτυχε, το baby βγήκε επιτυχώς !!!



Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

O mammy....

Δεν είναι η γιορτή της Μητέρας σήμερα....

Αυτό το όμορφο τραγουδάκι όμως είναι για εσένα και μόνο.....

Για να σου απαλύνει λίγο τον πόνο....

ναι, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τον πόνο που τράβηξες τους τελευταίους μήνες...

Οι χημειοθεραπείες τελειώσανε....

Ο καρκίνος θα είναι μόνο ένα κακό όνειρο σε λίγο καιρό....

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΑΝΟΥΛΑ !!!



Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

FUCK OFF.....motherfuckers

είσαι ένας φιλήσυχος πολίτης, πληρώνεις τους λιστρικούς φόρους τους, πηγαίνεις κάθε μέρα στην δουλειά σου,κάνεις και δεύτερη δουλειά για να τα βγάλεις πέρα και γενικά είσαι ένας φιλήσυχος και νομοταγής πολίτης !!!!

Αν πάς να βγείς απο το κοπάδι.... θα σε τσιμπήσει η τσιμπίδα του νόμου !!!

δεν μπορείς να γίνεις έτσι εύκολα σαν αυτούς...πρέπει να πουλήσεις πολύ ακριβά την ψυχή σου !!!

είναι απλωμένοι παντού και ελέγχουν κάθε είδους δραστηριότητα σου !!!

πώς θα ντυθείς ,πώς θα φάς , τι θα φάς,τι θα ψηφίσεις ,σε τι θα πιστεύεις !!!

Οι παγκόσμιες κρίσεις είναι το φόρτε τους !

FUCK OFF..... motherfuckers !!!

Eντριβές.....

Ο καιρός αλλάζει , φθινόπωρο έχουμε, σε λίγο θα μπεί και ο χειμώνας.....

Γι'αυτό καλό είναι να προσέχουμε λίγο τις ιώσεις αυτόν τον καιρό γιατί γίνεται χαμός....

Το karfoto πάντως προτείνει ανεπιφύλαχτα..... Εντριβές για πάσα νόσο

το βιντεάκι είναι εκπαιδευτικό βέβαια

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2008

Night Race !!!!

Το πρώτο νυχτερινό γκραν πρί στην ιστορία της φόρμουλα ένα......Σινγκαπούρη και τα μυαλά στα κάγκελα !!!

Ηδονή.... να μουγκρίζουν τα "μοτεράκια" απο τα μονοθέσια μέσα στην άγρια νύχτα !!!!

Ολα αυτά μέσα στους δρόμους της πόλης και οι μπάτσοι να μην μπορούν να κάνουν αλκοτέστ !!!


και ο πρώτος αγώνας που παίρνει την πρώτη θέση φέτος το πουλέν μας ο Αλόνσο !!!
Καρφωτό Αλόνσο !!!
ναι ναι τυχαία, πήρε δύο πρωταθλήματα θα μου τον βγάλετε και άχρηστο !!!
έχει καλό αμαξάκι ??? αυτό το σαράβαλο ???



Καθώς τα άγρια θηρία μουγκρίζαν μέσα στην αρένα - την αυτοσχέδια πίστα μέσα στην πόλη,τα αυτοκίνητα συνεχίζαν να κινούνται κανονικά στους γύρω δρόμους και να περνούν απο τις γέφυρες πάνω απο την πίστα σε μερικά σημεία !!!


Ωραία ως εδώ. Φαντάζεστε τώρα να γινόταν ένας τέτοιος αγώνας εδώ στην Ελλάδα ???

Δεν θα πηδούσαν μέσα στην πίστα, οι κοντράκηδες με τα φτιαγμένα RX8,BMW, Civic και απο πίσω τα φτιαγμένα παπάκια για να κοντράρουν τον Μάσα,τον Ραΐκόνεν και τον Χάμιλτον ???

Είναι πρόκληση !!!



Α, είχαμε και μία κηδεία εχθές....... να μην ξεχνιόμαστε !

Αλλά έγραψε γι'αυτό ο Στάθης

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Γενιά των 700......χα χα χα !!!

Τι θα φορολογήσεις κι'αλλο την γενιά των 700 ????

χα χα χα.... Αλογοσκούφη σου την έφερα !!!!

Εγώ είμαι στην γενιά των 570 , την έχεις ακουστά ???

Οπότε δεν θα πάρεις φράγκο- φράγκο απο εμένα !!!

...καλά δεν θέλω να σε τσατίσω κιόλας, γιατί εσύ θα φορολογήσεις και τον αέρα που αναπνέω !!!

κάτι άκουσα για αύξηση των τελών κυκλοφορίας.....οπότε το βουλώνω γιατί σε φοβήθηκε το μάτι μου !!!!

Ούτε τα μισά απο το αφορολόγητο των 12.000 δεν έφτασα πέρσι !!!

Να μου πείς γιατί οι γιατροί και οι δικηγόροι τα φτάνουν ???

μετα βίας και αν τύχει !!!!

(στημένοι) "επιστήμονες"

Στην προηγούμενη ανάρτηση ανάφερα την φράση (στημένοι) "επιστήμονες" !!!

Και δράττομαι την ευκαιρία να αναφέρω ένα γεγονός (κάπου το είχα διαβάσει στο διαδίκτυο απο ξένο site ή το είδα στην TV - δεν θυμάμαι ακριβώς) :

Είχαν εμφανιστεί στην Αμερική κάποιοι επιστήμονες και εμφανίζοντας μελέτες και έρευνες και τα σχετικά, υπερασπιζόταν τα μεταλλαγμένα πολύ σθεναρά.......

Ελα μου ντε που κάποιοι δημοσιογράφοι τσιμπήσαν μεγάλο λαυράκι και έγινε μεγάλο σκάνδαλο.....

Τι αποκαλύψαν ?????

Οι επιστήμονες-γιατροί, αυτοί δεν ήταν γιατροί ούτε καν ήταν γραμμένοι στους Ιατρικούς Συλλόγους αλλά ούτε ποτέ είχαν πάρει το δίπλωμα και το πτυχίο του γιατρού !!!!

Τι ρόλο παίζουν όμως όλοι αυτοί οι τσαρλατάνοι ???

Τι.....τα κόλπα της Νέας Τάξης Πραγμάτων είναι πλέον γνωστά και ολίγον γελοία ???

Χαλάρωσε λέμε !!!

Ο Μεγάλος Αδελφός σε παρακολουθεί !!!

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Γενετικά Τροποποιημένα Ζώα

Αφού σιγά σιγά άρχισαν να επιτρέπουν την κλονωποίηση του Ανθρώπου τάχα μου για ερευνητικούς σκοπούς και για νέες θεραπείες,

τώρα ο FDA θα αρχίσει σύντομα να δέχεται αιτήσεις για κυκλοφορία τροφίμων απο γενετικά τροποποιημένα ζώα.

Τρόφιμα απο μεταλλαγμένα ζώα τα οποία θα είναι πιο ανθεκτικά στις ασθένειες και πιο θρεπτικά απ' οτι υποστηρίζουν οι (στημένοι) επιστήμονες !!!

Γουρούνια με γονίδια ποντικού που απορροφούν το φώσφορο πιο αποτελεσματικά και κατσίκες που παράγουν στο γάλα τους πρωτεΐνες του ιστού της αράχνης (?).

Το γελοίο και το χειρότερο είναι ότι οι καταναλωτικές οργανώσεις στην Αμερική δεν τους χαλάει να κυκλοφορούν μεταλλαγμένα τρόφιμα αφού όπως λένε έχει δημιουργηθεί ένα ρυθμιστικό πλαίσιο περί προδιαγραφών ,

αλλά τους χαλάει γιατί ο FDA δεν απαιτεί να υπάρχει ειδική σήμανση στα «μεταλλαγμένα» ζωικά τρόφιμα, εκτός αν το τελικό προϊόν διαφέρει ποιοτικά από τα συμβατικά (για παράδειγμα τρόφιμα μειωμένης χοληστερόλης).

Δηλαδή θα τρώς το μεταλλαγμένο σου και ούτε θα το πάρεις χαμπάρι !!!

Ναι βρε παιδιά..... ας κυκλοφορούν τα μεταλλαγμένα τα γουρουνάκια με γονίδια ποντικού αλλά τουλάχιστον βάλτε και κανένα γονίδιο πηγολαμπίδας μέσα έτσι ώστε να αναβοσβήνει
φωτεινή επιγραφή πάνω στο κρέας ότι είναι μεταλλαγμένο !!!

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

Κλωνοποίηση Ωρα Μηδέν...

Μετά απο την κλωνοποίηση της Ντόλυς, ακολούθησαν διάφορα ζωντανά όπως Πάντα, σκύλοι, αγελάδες,λιοντάρια,τίγρεις,πάνθηρες, ελέφαντες, σκατζόχοιροι.....

Τώρα όμως ήρθε η στιγμή να κλωνοποιηθεί και επίσημα το πιο επικίνδυνο και ατίθασο ζώο σε αυτόν τον κόσμο......

ο άνθρωπος

H αυστραλιανή κυβέρνηση έδωσε την άδεια που επιτρέπει στους επιστήμονες να δημιουργήσουν κλωνοποιημένα ανθρώπινα έμβρυα προκειμένου να λάβουν εμβρυϊκά βλαστικά κύτταρα.

H άδεια δόθηκε σε μία εταιρεία της Αυστραλίας,η οποία, έχει πρόσβαση σε 7.200 ανθρώπινα ωάρια για να πραγματοποιήσει έρευνά της.

Ωρέ.... θα γίνει χαμός

Είχαμε ντομάτες διασταύρωση με γονίδια σκορπιού και τώρα θα μπορούμε να έχουμε ανθρώπους διασταύρωση με ντομάτα.....ή με σκορπιό ή και με τα δύο !!!


Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2008

Τhis is the END....

CERN and BLACK HOLES

Πρώτα οι Φωτιές,μετά οι πλημμύρες, μετά οι σεισμοί, και μετά το CERN

10/9/2008



Μήπως ήρθε το τέλος του κόσμου ????





Χαλάρωσε λίγο.....

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Ο Γιωρίκας και ο Κωστίκας !!!!

Καλώς το... το παιδί !

Μεγάλη η χάρη σου ! Μου ήρθες όλος γεμάτο χαμόγελα μέσα στην μαύρη μερσεντές λές και είσαι ο σωτήρας !

Να μας πεί τι ???

Ολος ο κόσμος απ'οτι εμαθα , στον δρόμο απ'οπου παιρνούσε η λιμουζίνα σε καλως όρισε έτσι όπως σε αρμόζει !!!!

Τι νομίζεις ότι σε επεφημούσε ???

Τι νομίζεις ότι έβρεχε ???

Τι δεν ξέρεις "γαλλικά" ???

Εγώ δεν σε πρόλαβα στον δρόμο !!!!

Ε, πάρτα τώρα !!!!
Που θα με βαφτήσεις τα Ποντίκια , Γιωρίκα και Κωστίκα !
Πολιτικάντη της λεζάντας !

4 Μήνες τα έργα του Μετρό ήταν σταματημένα-δεν κουνιόταν τίποτα και την εβδομάδα της
Εκθεσης αρχίσαν να δουλεύουν τριπλοβάρδιες!

Ολα τα καταστήματα στην Εγνατία έχουν γονατίσει, όλη η αγορά στο κέντρο έχει νεκρώσει δεν πατάει κανένας πελάτης !
Αλλά και να ήθελε δεν θα μπορούσε !!!


Τι ήρθες να πείς τους καταστηματάρχηδες ότι τα έργα προχωράνε γρήγορα και η ταλαιπωρία τους θα τελιώσει !!!

Τον απλό τον λαουτζίκο τι ήρθες να τον πείς, ότι θα τον φορολογήσεις κι'αλλο ???

....και γιατί όλα αυτά ήρθες να τα πείς στην Εκθεση ???
Τι είναι η Εκθεση κομματική εκδήλωση ???

Παρασκευή 15 Αυγούστου 2008

WE LOVE CYPRUS !!!

WE LOVE CYPRUS......



THANK YOU CYPRUS......THANK YOU ANORTHOSI


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !

Ειναι η γιορτή της Παναγίας σήμερα.... αλλά συνάμα γιορτάζουν:

Δέσποινα, Δέσπω, Δεσποίνου, Δεσποινιώ, Ντέπη, Πέπη, Ζέπω, Πιπίνα, Συμέλα, Σιμέλα, Σουμελά, Ελώνα, Ελλώνα, Ελόνα, Θεοτόκης, Θεοτοκία, Κρυστάλλω, Κρουστάλλω, Κρουστάλω, Κρυσταλία, Κρυσταλλία, Κρουσταλένια, Κρίστι, Κρύστα, Μ αρία (για παντρεμένες γυναίκες), Μάριος, Μάρω, Μαριώ, Μαριωρή, Μαρίκα, Μαριγώ, Μαριγούλα, Μαρούλα, Μαρίτσα, Μανιώ, Μαριέττα, Μαρούσα, Μάρσια, Μαργέτα, Μαριέττα, Μαργετίνα, Μιρέλλα, Μυρελλα, Μιρέιγ, Μιρέϊγ, Μιρεϊγ, Παναγιώτης, Πάνος, Πανούσος, Παναγής, Πανάγος, Γιώτης, Πανίκος, Παναγιώτα, Γιώτα, Παναγιούλα, Γιούλα, Παναγούλα, Πάνη, Τότα, Τ ούλα, Π ρέσβεια, Πρεσβεία, Γεσθημανή, Ιεσθημανή, Γεθσημανή, Μαρινίκη, Ηλιοστάλακτη eortologio.gr

Τώρα η Κρουστάλω, η Ηλιοστάλαχτη,Πέπη και Πιπίνα που κολλάει δεν ξέρω !!

Τρίτη 12 Αυγούστου 2008

ΠΟΛΕΜΟΣ: AS SEEN ON TV

Επιτέλους..... να δούμε και κανένα πόλεμο στην TV !!!

Καλοκαιριάτικα όλο σαπουνόπερες μας ταΐζουν !

Τι Ολυμπιακή εκεχειρία και κουραφέξαλα....... εδώ μιλάμε για αίμα !

.....και το αίμα πουλάει !

Πραγματικά είναι αξιοθαύμαστο πώς αυτοί οι άνθρωποι μέσα απο τα γραφεία τους και με την άνεση τους..... δίνουν μιά εντολή και σκορπίζουν έτσι απλά και εύκολα τον όλεθρο !

Η ζωή δεν έχει καμμία αξία !

Αρκεί να επιτευχθεί ο σκοπός !

Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

Oλη η ζωή μου ένα χάπι !

Γυμναστική τώρα και σε χάπι !!!

Εχει ήδη ανακοινωθεί ότι οι επιστήμονες είναι πολύ κοντά στην ανάπτυξη ενός χαπιού για να κάνεις γυμναστική χωρίς να κάνεις γυμναστική....

απλώς πέρνεις το χάπι και αυτό σου "χτίζει" μύς, σου καίει το λίπος σύν τοις άλλοις έχεις μεγαλύτερες επιδόσεις όταν αθλείσαι !!!

Σου κάνει όλο το χαμαλίκι δηλαδή και εσύ κάθεσεεεεεεε !!!

Ωραία βρε παιδί μου, πάνω στην ώρα που ήθελα να προπονηθώ για να πάρω και εγώ κανένα μετάλλιο στους Ολυμπιακούς !!!!!!

....και εγώ καναπεδάκιας είμαι αλλά τι στο καλό ένα μετάλλιο με αυτό το χάπι θα το έχω στο τσεπάκι !!!

Ζήτω η Επιστήμη.... Ζήτω η Ντόπα !!!!

Αντε περιμένουμε εναγωνίως και την έκδοση για τους σκύλους και τις σκυλίτσες !

...και να μην ξεχνάμε για όλα υπάρχει ένα χάπι !!!

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Του κώλου το φωτοάντιγραφο !

Πόσοι απο εσάς όταν βρεθήκατε μόνοι/ες σας....
φάτσα κάρτα μπροστά απο ένα φωτοαντιγραφικό μηχάνημα,
δεν μπήκατε σε πειρασμό μαζί με την κόλα Α4, να βγάλετε και κάποια άλλα "φωτοαντίγραφα"??

Ετσι και η κοπελίτσα στο βιντεάκι, μπήκε στον πειρασμό να φωτογραφήσει το "κωλαράκι" της, αλλά τελικά δεν ρώτησε το ίδιο το μηχάνημα αν θέλει να βγάλει τον κώλο της σε φωτοαντίτυπα.....

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2008

Τα χάπια μου (2) !!!

Ωραία τα είπαμε για τους σκύλους και τις σκυλίτσες !
Εκεί που θέλω να καταλήξω όμως είναι ότι που στο καλό βαδίζουμε
ή καλύτερα που θέλουν να μας οδηγήσουν ???

Ανθροποειδή που τρέφονται με φάρμακα ?

ή καλύτερα μεταλλαγμένα ανθροποειδή με 70 ή 80% με σύσταση φαρμάκων στο αίμα μας ?

Ακόμα και για έλλειψη κάποιων βιταμινών άν έχεις....στην καλύτερη των περιπτώσεων θα σου συνταγογραφίσει κάποιες βιταμίνες απο συμπληρώματα διατροφής !!!

Συνήθως θα σε συνταγογραφίσει κάποια φάρμακα-συνθετικά που είναι ορμόνες ή επηρεάζουν τις ορμόνες σου !!!

Αν όμως πειράξεις τις ορμόνες σου, τότε you really fucked up !!!

Ούτε λόγο για σωστή διατροφή !!!

Τελευταία επιλογή τους είναι να σου "δώσει" κάποια συγκεκριμένη "δίαιτα" για να πάρει ο οργανισμός σου τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να θωρακιστεί !

Ναι στους διαβητικούς και στους καρδιοπαθείς θα δώσουν συγκεκριμένη διατροφή αλλά αφού τους φλουμώσουν πρώτα με φάρμακα !

Ολες οι ασθένειες αντιμετωπίζονται απο τα "εφόδια" που μας δίνει η φύση !!!

Τα φάρμακα απλώς είναι μία κακή απομίμηση των θεραπευτικών συστατικών που μας δίνει η φύση !
Μιμούνται τα θεραπευτικά συστατικά των φυτών αλλά φτιάχνονται με συνθετικές ουσίες, οι οποίες βέβαια είναι ξένες προς τον ανθρώπινο οργανισμό !!!

Ναι,όμως θα μου πείς είναι πιο αποτελεσματικά τα φάρμακα !
Πολλές φορές δρούν άμεσα και είναι πιο αποτελεσματικά, ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΕΧΟΥΝ
ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΔΥΚΝΕΙΝΤΑΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΗΣΗ ή ΕΦ'ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ για μία σοβαρή ασθένεια !!!

Ναι, εσύ θα μου πείς ότι ενδύκνεινται και λύνουν όλα τα προβλήματα....

Συνεχίζεται...

Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

Tα χάπια μου !!!

Σε λίγο καιρό....τα χάπια επάνω στην ετικέτα θα γράφουν και προειδοποίηση ,εκτός του ότι να μην πέσουν στα χέρια των παιδιών , θα έχουν και προειδοποίηση να μην πέφτουν και στο στόμα των σκυλιών !

Γιατί τα σκυλιά τώρα έχουν τα δικά τους χάπια !
Τι θές ? χάπια για να αδυνατίσει ο "κόπρος" = Προζάκ για σκύλους !
Τι θές ? χάπια για ψυχοθεραπεία = αντικαταθλιπτικά για σκύλους !
Δεν του κάνει κούκου ? Βιάγκρα σε σχήμα κόκαλου !
Προφυλακτικά για σκύλους, σε όλα τα μεγέθη και σε διάφορες γεύσεις !

...και βέβαια είναι της μόδας !
όλο το Χόλυγουντ τα χρησιμοποιεί...
....ναι και φυσικά και η Πάρις για το ζωντανό της, δεν το βλέπετε μέσα στην καλή χαρά ???ωχ...για να πούμε και του στραβού το δίκιο,μέσα στην καλή χαρά είναι η Πάρις και όχι η σκυλίτσα της !
μαρή...πάλι τα αντικαταθλιπτικά της σκυλίτσας καταβρόχθησες ???
Bitch....


Συνεχίζεται...

Σάββατο 28 Ιουνίου 2008

Πρόωρη Σύνταξη !

...και μάλιστα στα 53 του χρόνια !

άφησε με δάκρυα στα μάτια την καθημερινή του εργασία στη Microsoft για να αφοσιωθεί στο φιλανθρωπικό ίδρυμα που δημιούργησε με τα τεράστια κέρδη του !!!

Αυτά να τα βλέπουν οι δικοί μας υποψήφιοι συνταξιούχοι !

Μπράβο Μπίλ...αλλά απο την άλλη γιατί φεύγεις απο την Microsoft και δεν κάνεις την ίδια φιλανθρωπικό ίδρυμα ???

Εσύ την ίδρυσες,εσύ έκανες τους μετόχους μάγκες,σε ξεσούμησαν και σε πετάνε τώρα σαν στυμένη λεμονόκουπα !

Τώρα ποιόν θα βρίζουμε,τα γιαουρτάκια τώρα ποιός θα τα τρώει ??

Υ.Γ. Για την φιλανθρωπία τους και για τα φιλανθρωπικά τους ιδρύματα.....να μην μιλήσω !

Απο τις μεγαλύτερες μπίζνες που υπάρχουν, κάτι παραπάνω ξέρει ο Μπίλ....το δάκρυ κορόμηλο,βοηθήστε τους αναξιοπαθούντες,τα ποσά εκπίπτουν απο την φορολογία και γίνονται οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι !

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

To Πειρατικό !

...με το που έμπαινε γκόολ...τι τραπεζάκια φεύγαν δεξιά-αριστερά , τι σκαμπό , τι καρέκλες.....ανακαίνιση έκανες, τι ουρλιαχτά , τι κλάματα απο την χαρά !

Αμόκ !



Εν τω μεταξί οι Ισπανοί σήμερα έχουν σκυλιάσει σήμερα να μας βάλουν 3άρες και 4άρες...
φαίνεται ότι τους έτσουξε πολύ που το πήραμε πρίν τέσσερα χρόνια !

Θα δούμε...

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

Τάδε έφη Μπακογιάννη !!!

Πριν δύο τρείς μέρες και μετά το ΟΧΙ μέσω Δημοψηφίσματος των Ιρλανδών για την Συνθήκη της Λισσαβώνας, βγήκε η Ντόρα (Κοντολίζα) Μπακογιάννη και είπε:

"Βέβαια μας ΛΥΠΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος στην Ιρλανδία ΤΟ ΟΧΙ για την Συνθήκη της Λισσαβώνας, αλλά η ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ !!! "

Α.... να μιλάς για την πάρτη σου φιλενάδα !!!

Εμένα μια χαρά με ήρθε το αποτέλεσμα......τι θέλετε 68 ωρο την εβδομάδα ?
Να σας πούμε και ευχαριστώ, να ανοίξουμε και τα πόδια που λέει ο λόγος ?

Αλήθεια εδώ στην Greece θα κάνετε κανένα δημοψηφισματάκι ?
Μάλλον φοβάστε την παπάρα, ε ?

LONG LIVE η ΧΟΥΝΤΑ !!!
Τα Δημοψηφίσματα τα κάνουμε εκ του ασφαλούς και με πολύ καλά πληρωμένες κατά παραγγελία τηλεφωνικές δημοσκοπήσεις, ε ???

Φιλενάδα και πάλι αναρωτιέμαι,ποιοί είστε εσείς που σας λυπεί βαθύτατα το αποτέλεσμα ???

Και οι απόψεις σας και οι αποφάσεις σας είναι άκρως αντίθετες με τα συμφέροντα των πολλών, έτσι όπως μας κάνατε τώρα δηλαδή του λαουτζίκου ???

Εσύ δεν ήσουν που υποστήριζες και το σχέδιο Α(υ)νάν για την Κύπρον ???

Nαι ??? Εσύ ήσουνα, ε ???