Σάββατο 25 Απριλίου 2009

είδες το MSN ?


Τώρα το MSN θα έχει και Ελληνική έκδοση.... www.msn.gr απο την Δευτέρα 27 Απριλίου ξεκινάει και επίσημα !!!

Οριμάζει το Ελληνικό Ιντερνετ ???

NA περιμένουμε και το YAHOO ???

To GOOGLE πάντως ήταν πρωτοπόρο πριν απο ενάμιση χρόνο περίπου (Adwords,Adsense)

...και βέβαια αφού οριμάζει το Ιντερνετ στην Ελλάδα,όλοι προσδοκούν να πάρουν ποσοστό απο την διαφημιστική πίτα !!!

Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Enjoy the Zoo !!!

Εχουμε ξεφύγει τελείως....οι Scorpions το τραγουδούσαν πριν πολλά χρόνια  !

Τώρα και στην Ελλάδα,τώρα και στην γειτονιά μας.......Ζούμε σε μία ζούγκλα ?

WTF,  άγιες μέρες και κάποιοι βγαίνουν παγανιά για να κάνουν σεφτέ..... ακονίζουν μαχαίρια,
πιστόλια ότι έχουν ευκαιρο.

Να μπούμε στο ζουμί.... Μεγάλη Πέμπτη ξημερώματα έγινε το event, την Μεγάλη Παρασκευή το
πρωί που φτάνουμε στην δουλειά.....τα βρίσκουμε όλα γής μαδιάμ,σπασμένες πόρτες,σπασμένα παράθυρα το ταμείο έκανε φτερά και laptop και φωτ. μηχανές επίσης !!!

Μικρό το κακό....όλα ασφαλισμένα,το βίντεο έδειξε κάποια κεφάλια με καλσόν να κάνουν πλιάτσικο !!!!

Πέρασαμε καλά την Λαμπρή και την τρίτη μέρα του Πάσχα πάω στην δουλειά και πρίν περνάω απο το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς να πάρω τα εφόδια της ημέρας.

Μπαίνω μέσα το ταμείο άνω κάτω, η κοπέλα σε έξαλλη κατάσταση, δύο σφαίρες στο ταβάνι κλέψανε ταμείο,τσιγάρα,τηλεκάρτες κ.τ.λ.

Ευτυχώς κανένας δεν έπαθε κακό !
Οι ελαφροχέρηδες φύγανε σώοι, οι νοικοκύρηδες "χεστήκαν" επάνω τους,την Αστυνομία και την Σήμανση την περιμένανε ακόμα όταν πήγα εγώ στις 9 το πρωί.....

Το event είχε γίνει την προηγούμενη μέρα 9 η ώρα το βράδυ με τον μαγαζάτορα μέσα !!!

Ετσι όπως πάμε.....σε λίγο καιρό θα τους δώ και στην πόρτα μου.....σίγουρα !!!




Τετάρτη 15 Απριλίου 2009

Επιτέλους,εντοπίστηκε η "Σπηλιά"...




στην οποία κρυβόταν  ο Παλαιοκώστας  και η κομπανία του !
Σε μία διόροφη μεζονέτα αν δεν κάνω λάθος.....Είπαμε ΚΡΙΣΗ υπάρχει !!!

Στο Αλεποχώρι παρακαλώ.....και με αυτοσχέδιο (???) Ελικοδρόμιο για γρήγορες αερομεταφορές !!!

Η Σήμανση δε βρήκε στο γκαράζ έλικες,μπιέλες,το λογότυπο ΠΑΛΑΙΟΚΩΣΤΑΣ και ΣΙΑ - AIRLINES κ.τ.λ.
και έτσι το συνέδεσε με τον Παλαιοκώστα (αλλιώς πως θα γινόταν ? )

Πλέον είναι σίγουροι ότι ήταν αυτός και είναι αποφασισμένοι να καθαρίσουν τις αλεπούδες απο το Αλεποχώρι !!!

Εξάλλου,το είπε και ο  (πρώτος ) αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, κ.κ.κ.κ.κ. Χρήστος Μαρκογιαννάκης :
"Εκείνο που θέλω να τονίσω είναι ότι η υπόθεση Παλαιοκώστα είναι πρώτης προτεραιότητας, όπως και για άλλους κακοποιούς οι οποίοι διαφεύγουν της σύλληψης από την Ελληνική Αστυνομία.
Η προσπάθεια θα συνεχιστεί και ελπίζουμε ότι γρήγορα θα υπάρχουν αποτελέσματα και όλοι αυτοί οι κακοποιοί θα ξαναπάνε στις φυλακές".

Τώρα ησύχασα......
Βρε, αφήστε ήσυχη την πανίδα και τις αλεπούδες της περιοχής.....και πιάστε τις δικές σας αλεπούδες με τα κουστούμια !!!

....και που θα τον πιάσετε, τι θα γίνει?

....ένα δρομολόγιο παραπάνω είναι γι'αυτόν, θα τον βάλετε και σε έξοδα πάλι !!!





Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ......!!!!

Ειμαστε κοινωνικοι εμεις οι Ελληνες αλλα το εκδηλωνουμε με λαθος τροπο! Οσοι πιστοι...προσελθετε!


Αγαπητοί εσπρεσάκιδες, φραπεδάκιδες, καπουτσινάκιδες,



όπως όλοι γνωρίζετε στα καταστήματα που μας σερβίρουν τους καφέδες μας, μας πιάνουν τα οπίσθια(!!!) υπερχρεώνοντας τα ροφήματα, κερδοσκοπώντας εις βάρος των απλών καταναλωτών.



Ένα απλό προϊόν που στα σούπερ μάρκετ κοστίζει ανάμεσα στα 0,75 - 4 ευρώ η συσκευασία, στα καφέ που βρίσκονται σε κεντρικά σημεία και στις περιοχές αναψυχής και διασκέδασης της Αθήνας, των μεγάλων αστικών κέντρων και των τουριστικών προορισμών, οι τιμές ξεπερνούν κάθε φαντασία. Ένας ελληνικός καφές ξεκινάει από 2,5 ευρώ, η τιμή εκκίνησης του γαλλικού ειναι στα 3 ευρώ, ενώ ο καπουτσίνο - ως προϊόν ιταλικής φινέτσας και μόδας - ξεκινάει στα 3,5 ευρώ.



Όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα, που στο εξωτερικό οι τιμές αυτών το υπηρεσιών, δεν ξεπερνούν ούτε κατά το ήμισυ των παραπάνω "ελληνικών" τιμών.



Συνήθως οι τιμές του καφέ εκτινάσσονται σε περιόδους πολέμου. Τελικά, η Ελλάδα βρίσκεται σε ακήρυχτο πόλεμο με τη γενιά των 700 ευρώ - τους συνήθεις πελάτες, λόγω ηλικίας, των καφετεριών. Τα παιδιά αυτά τιμούν τον παραδοσιακό τρόπο συνεύρεσης και κοινωνικοποίησης των Ελλήνων, δίνοντας με αυτό τον τρόπο ζωή και οικονομική στήριξη στις επιχειρήσεις και στους χιλιάδες εργαζόμενους αυτών.



Καλούμε λοιπόν όλους εσάς να διεκδικήσετε δυναμικά τον απαιτούμενο σεβασμό προς τον πελάτη, την τσέπη του και τη νοημοσύνη του.



Το Σάββατο 11 Απριλίου 2009 δεν θα πάμε για τον καθιερωμένο καφέ με φίλους. Ας απολαύσουμε τη βόλτα μας στα μαγαζιά και στους δρόμους και ας μαζευτούμε στα σπίτια μας για καφέ.



Αν λοιπόν αυτές οι επιχειρήσεις θέλουν να επιβιώσουν εν μέσω κρίσης, ας ρίξουν τις τιμές, προκειμένου να διατηρήσουν την πελατεία τους.




Σάββατο 11 Απριλίου 2009
Μποϊκοτάζ στις καφετέριες



πηγή:http://www.thegreekz.com/forum/showthread.php?t=438805

Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Formula 1

Είναι το δεύτερο γράν πρι της σαιζόν ......
Οι αλλαγές στα μονοθέσια είναι αρκετές ....
και αλλαγές στους κανονισμούς  αλλά και αρκετές αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά των μονοθεσίων...... αεροτομές,μηχανικά μέρη, σλίκ (φαλακρά) ελαστικά κ.τ.λ.



KERS (Kinetic Energy Recovery Systems):Είναι ένα σύστημα (ελέω των νέων κανονισμών του 2009) που παίρνει ενέργεια απο το φρενάρισμα και την αποθηκεύει σε μία μπαταρία.
Βοηθάει στην επιτάχυνση του μονοθεσίου και δίνει παραπάνω υποδύναμη.



Ορίστε και ένα Preview απο την πίστα της Μαλαισίας




και ο Nico Rosberg μας λέει για τις συνθήκες που επικρατούν στην Μαλαισία


Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ (the DOORS)

να και ένα ακόμα τραγούδι απο τα παλιά, αλλά με και καινούρια εκτέλεση.....

εδώ που τα λέμε δεν το χαλάει καθόλου !!!



....ίσα ίσα !!!

.....εσύ βγές και πές ότι το χαλάει !!!
.....εγώ λέω ότι δεν το χαλάει !!!

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

The Unforgiven

Πιάνεις ένα μικρόφωνο και ορμάς στην πίστα κυρά μου ?
Metallica είναι !!!

Ελπίζω να μην το πάρει χαμπάρι και η Ζέτα, ζηλέψει και το διασκευάσει και αυτή !!!





I HOPE METALLICA THEY FORGIVE HER !

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ.....

Αν είχαμε και στην Ελλάδα τέτοιες κολώνες θα ήταν καλύτερα τα πράγματα



Μέχρι και το σκυλάκι καλύτερα τα κατάφερε....

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2008

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ.....



ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ.....



ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ.....




ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΝΤΑΡΑΚΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΔΥΣΚΟΛΑ....

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

FIGHT FOR YOUR RIGHT....

TO PARTY !!!






Μας τελειώσαν οι επαναστάτες ???

Διακοπή για τις γιορτές ?

Διακοπή για Διαφημίσεις ?

Τα κανάλια πρέπει να πουλήσουν Διαφημίσεις για Δώρα και Παιχνίδια....... πρέπει να ζήσουν και αυτοί !!!

Αντεξουσιαστέ και Συνασπισμίτη φάε κανένα μελομακάρονο και κανένα κουραμπιέ......πάρε δυνάμεις για μετά τις γιορτές !!!!

Τα αφεντικά σου σημάναν διακοπή για διαφημίσεις !!!

.....να 'στε καλά παιδιά !!!!

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Iπτάμενα παπούτσια.......

παπούτσια καμικάζι.....



βλέπετε ότι μετά το περιστατικό, ότι πιάνει ένα ηλίθιο γέλιο τον Μπούς..... λέγεται ότι αυτό προήλθε απο τα "αέρια" που περιείχε το κάθε παπούτσι και τα οποία προκάλεσαν το εν λόγω γέλιο !!!

ΟΧΙ, δεν είπα ότι είναι ηλίθιος μην με βάζετε λόγια....

Πάντως ευτυχώς που δεν ήρθε στην Ελλάδα γιατί θα τον πετούσαν καμμιά μολότωφ... έτσι για το καλοσώρισμα βρε αδελφέ !

Ο Ιρακινός δημοσιογράφος στην τελική έσπασε το χέρι του και κάτι πλευρά-παΐδάκια......

εμ ποιός τον φταίει να περπατάει μέσα στην αίθουσα ξυπόλητος.... παραπάτησε ο άνθρωπος και μετά τον κρατήσαν σε μιά αίθουσα ασφαλείας (κάτι σαν το Hotel Γκουαντάναμο) για να μην αυτοτραυματιστεί κι'αλλο !!!

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

ΤΑ ΣΠΑΝΕ.......


Sexy Swedish Girls Cam Dance - The funniest bloopers are right here

ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ ΔΙΑΔΗΛΩΤΡΙΕΣ.....

ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΑ ΠΛΑΝΑ.....


Invasion of the Field with Strip! - Watch the best video clips here

ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ !!!

ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ.....ΧΑΜΟΣ


Blonde Girl In Thong Keeps On Shaking Her Nice Ass! Wow! - The best home videos are here


ΝΕΟΣ ΓΥΡΟΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΤΑΑΣΗΣ...


Black Thong Stretching Trio - The most popular videos are here


ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥΠΟΛΗ.....


Vlog Late Night Booty Shaking/ Dance - More amazing video clips are a click away

ΤΑΡΑΞΙΕΣ ΟΔΕΥΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ......


Nice Girl with Nicer Ass Teasing and Touching in a Thong - Celebrity bloopers here

Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ....ΛΙΓΟ ΑΙΜΑ !

....για να ξυπνήσουμε απο την οικονομική μας κρίση !!!!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΝΑ και πάλι μόνο απο την TV !!!

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΛΕΔΙΚΗ και πάλι μόνο στην TV !!!

ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ....... !!!

ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ !!!

ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΞΥΛΟ ... ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ !!!

ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ !!!!!!

ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΘΩΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΝΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ 6ΩΡΟΦΟ ΚΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑΧΤΗ !!!

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟ !!!!!

ΕΣΥ...ΤΙ ΝΑ ΦΤΕΣ !
ΟΙ ΕΜΠΟΡΑΚΟΙ ΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ !

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Δεν με χέζεις με το Πολυτεχνείο.....

σαν τα μούτρα σας την έχεται κάνει την επέτειο !!!

Απαγορεύστε να δείχνει η TV τα επισόδεια, και θα δείς την επόμενη φορά ούτε μύτη δεν θα ανοίξει !!!

Γιατί έχω την εντύπωση ότι οι πορείες των ντεμέκ αναρχικών και τα επισόδεια κορυφώνονται στις 8 μμ.... την ώρα των βραδυνών δελτίων παραπληροφόρησης ???

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Διαζύγιο αλά Βρετανικά !!!

Το είδαμε και αυτό...... Βρετανίδα ζήτησε διαζύγιο απο τον άντρα της γιατί την απάτησε "εικονικά" στο Second Life !

...μαρή "εικονικό" ήταν το κέρατο τι χαλιέσαι ?

Get a Life !!!

.... ή καλύτερα ρίξτον και εσύ κανένα "εικονικό κέρατο" για να στανιάρεις !!!

ΑΜΑΝ με τις βλακείες σας και τις ανασφάλειες σας !!!

...or για κανονικό κέρατο if you wish θα σε συμβούλευα να Come To Greece για να την βρείς και άσε τις εικονικές μαλαπέρδες (με το συμπάθιο κιόλας) !!!

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2008

Greek Goddess for Halloween

The credits goes to my good online friend OMG from Florida and his girlfriend that she choose to dressed Greek Goddess (video) for this Halloween !!!

HAPPY HALLOWEEN !!!


Other sites from OvermachoCrande that you may find very interested:

http://www.lowcountryparanormal.com/

http://www.hauntedlowcountry.com/

Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008

Billie Jean....

απο τον Chris Cornell !

Μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση του τραγουδιού..... για φθινόπωρο είναι ότι πρέπει !!!

Ο Chris Cornell ήταν ο τραγουδιστής των Soundgarden στις αρχές της δεκαετίας του '90 το οποίο ήταν ένα απο τα σπουδαιότερα συγκροτήματα της περίφημης Grunge σκηνής του Seatle (nirvana κ.τ.λ.)

Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Διάλλειμα...

ΚΡΙΣΗ......υπάρχει ΚΡΙΣΗ, σε λίγο η ΚΡΙΣΗ θα χτυπήσει και την πόρτα μας !

Θωρακισμένη,απλή πόρτα θα μας χτυπήσει !!!

Καλά ρε Ευαγγελάτο, καλά ρε Χατζηνικολάου..... χαλάρωσε λίγο

Μήν ουρλιάζεις και και γουρλώνεις τα μάτια σου...... εσάς δεν θα σας πιάσει καμμία ΚΡΙΣΗ !

Σαν πολύ να κόφτεστε για εμάς !

Ωραία μπορώ μέχρι τότε να δανειστώ λίγο χρόνο και να ζήσω ???

Να ζήσω χωρίς εσάς ???

Δεν είστε το κέντρο του κόσμου !!!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΥΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ !!!

Θα κλείσω την TV και θα βγω να παίξω μπάλα.

Βρωμολαμόγια !!!

Πρόταση: Παγκόσμια ημέρα της πίπας έχεται βγάλει....βγάλτε και μία ημέρα κατά της Τηλεόρασης !!!!

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2008

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Πρίν λίγα χρόνια.....

τέτοια ημέρα, ξημερώματα, έβγαλα για πρώτη φορά την κεφάλα μου έξω στον μάταιο αυτόν κόσμο !!!

Καλά ήμουνα 9 μήνες στην κοιλιά της μάνας μου..... τι το'θελα !!!

Το ημερολόγιο έγραφε 27 Οκτωβρίου......

Τα επόμενα γενέλθια ανήμερα ελπίζω να παίζουμε στην Τούμπα και να τα κάνω μέσα στον ναό (θέλω να είναι ανήμερα πώς να το κάνουμε) !

Τώρα για σήμερα προβλέπεται χειροποίητη τούρτα (με τα χεράκια της) και πασαλείματα με την τούρτα !!!

Θυμάστε τι είχε κάνει ο Μικ Τζάγκερ με την Mars (σοκολάτα) στην καλή του ???

...ε κάτι τέτοιο !

Y.Γ. Χρόνια πολλά στους Δημήτρηδες και τις Δημητρούλες

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Σ'εμένα το ασήμι, σ'εμένα και ο χρυσός !!!!

Πρίν λίγα χρόνια είχε στείλει μία επιστολή σε μία ρωσική εφημερίδα (στα εβραΐκά αν δεν κάνω λάθος) κάποιος ονομαζόμενος Μετρέγιας (Σατανάς).... και είχε δημοσιευθεί !!!

τι έλεγε η επιστολή ???

"Το 2008 θα ταράξω όλα τα έθνη..... θα μαζέψω όλο τον πλούτο του κόσμου.... Σ'εμένα το ασήμι, σ'εμένα και ο χρυσός !!! "

Ηταν φάρσα μήπως ???

2008 δεν έχουμε ? Δεν έχουν ταραχθεί όλα τα έθνη ? Ολος αυτός ο πλούτος που χάνετε στα χρηματηστήρια..... κάποιος δεν τον καρπώνεται ???

Ολα αυτά τα τρίς εκκατομύρια, κάπου δεν μαζεύονται ???
Εξατμίζονται ??? Δεν νομίζω !!!

Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες !

...αυτό είναι το βιντεάκι που έβαλε ο Λαζόπουλος στο Αλ Τσαντίρι του ???

......ε, πάρτε και την εικόνα τώρα, μέσα απο τα άδυτα του χειρουργείου !

Η "καισαρική" πέτυχε, το baby βγήκε επιτυχώς !!!



Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008

O mammy....

Δεν είναι η γιορτή της Μητέρας σήμερα....

Αυτό το όμορφο τραγουδάκι όμως είναι για εσένα και μόνο.....

Για να σου απαλύνει λίγο τον πόνο....

ναι, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τον πόνο που τράβηξες τους τελευταίους μήνες...

Οι χημειοθεραπείες τελειώσανε....

Ο καρκίνος θα είναι μόνο ένα κακό όνειρο σε λίγο καιρό....

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΑΝΟΥΛΑ !!!



Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

FUCK OFF.....motherfuckers

είσαι ένας φιλήσυχος πολίτης, πληρώνεις τους λιστρικούς φόρους τους, πηγαίνεις κάθε μέρα στην δουλειά σου,κάνεις και δεύτερη δουλειά για να τα βγάλεις πέρα και γενικά είσαι ένας φιλήσυχος και νομοταγής πολίτης !!!!

Αν πάς να βγείς απο το κοπάδι.... θα σε τσιμπήσει η τσιμπίδα του νόμου !!!

δεν μπορείς να γίνεις έτσι εύκολα σαν αυτούς...πρέπει να πουλήσεις πολύ ακριβά την ψυχή σου !!!

είναι απλωμένοι παντού και ελέγχουν κάθε είδους δραστηριότητα σου !!!

πώς θα ντυθείς ,πώς θα φάς , τι θα φάς,τι θα ψηφίσεις ,σε τι θα πιστεύεις !!!

Οι παγκόσμιες κρίσεις είναι το φόρτε τους !

FUCK OFF..... motherfuckers !!!

Eντριβές.....

Ο καιρός αλλάζει , φθινόπωρο έχουμε, σε λίγο θα μπεί και ο χειμώνας.....

Γι'αυτό καλό είναι να προσέχουμε λίγο τις ιώσεις αυτόν τον καιρό γιατί γίνεται χαμός....

Το karfoto πάντως προτείνει ανεπιφύλαχτα..... Εντριβές για πάσα νόσο

το βιντεάκι είναι εκπαιδευτικό βέβαια