Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Ολοι αφήνουν λουλούδια στην Marfin

Απο τον πρωθυπουργό και τον Σαμαρά και όλος ο κόσμος.....

συνάδελφοι,φοιτητές,παιδιά όλοι αφήνουν  απο ένα λουλούδι !!!

Ευθύνες πότε θα αποδοθούν να δούμε.....




























Παρόμοιο περιστατικό με "αναρχικούς" να καίνε τράπεζες που είχε κόσμο μέσα.....


και όχι μόνο εργαζόμενους, έχει ξαναγίνει αλλά ευτυχώς δεν είχαμε θρυνήσει θύματα


 τις προηγούμενες φορές !!!


Το μοιραίο όμως έγινε τώρα !!! 

Μια κοπέλα έδινε τις μολότωφ

Φωτογραφίες με το ακάλυπτο πρόσωπο μιας κοπέλας από το σακίδιο πλάτης της οποίας, οι τρεις δολοφόνοι που είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, πήραν τις βόμβες μολότοφ


και έσπειραν τον θάνατο, έχουν στην κατοχή τους οι αστυνομικοί της Κρατικής Ασφάλειας.
Ήδη το φωτογραφικό υλικό περιλαμβάνεται στην ένορκη κατάθεση ενός εκ των δύο «αξιοποιήσιμων» μαρτύρων, και αναμένεται να οδηγήσει στον εντοπισμό αρχικά της κοπέλας και αργότερα, όπως ελπίζουν, στους δολοφόνους των τριών υπαλλήλων της τράπεζας.
 
Φωτογραφίες των δολοφόνων
 
Ο συγκεκριμένος μάρτυρας έχει περιγράψει και καταγράψει με λεπτομέρειες στον φωτογραφικό φακό του, τις προπαρασκευαστικές ενέργειες της δολοφονίας.

Καταθέτει πως τρία άτομα, άνδρες, νεαρής ηλικίας, με παρόμοια ρούχα (ο μάρτυρας αναφέρει χρωματικές λεπτομέρειες και είδος), που οι δύο φορούσαν κουκούλες και μαντήλια και ο τρίτος μόνο μαντήλι, κινήθηκαν γρήγορα προς μία κοπέλα που είχε την ίδια ηλικία.

Ο μάρτυρας μιλάει για μια κοπέλα μετρίου αναστήματος, με καστανά μαλλιά έως τους ώμους, χωρίς να έχει καλυμμένο πρόσωπο, που είχε στην πλάτη της σακίδιο.

Ένας από τους δράστες το ανοίγει και φαίνεται μαζί με τους άλλους δύο να παίρνουν από το εσωτερικό του, τουλάχιστον δύο βόμβες μολότοφ.

Στη συνέχεια ένας από αυτούς με σφυρί σπάει το τζάμι της τράπεζας και οι άλλοι δύο εκτοξεύουν στο εσωτερικό της, τις βόμβες μολότοφ. Στη συνέχεια όλοι, μαζί με την κοπέλα απομακρύνονται τρέχοντας.

Οι αστυνομικοί λένε ότι μπορεί τα συγκεκριμένα άτομα να ξεκίνησαν την δολοφονική επίθεση,
αλλά υπήρξαν και άλλοι που συμμετείχαν σε αυτή, εκτοξεύοντας και εκείνοι βόμβες μολότοφ και μπιτόνι με εύφλεκτο υγρό.


Οι δύο από τους τρεις δράστες εντοπίζονται μερικά λεπτά αργότερα, από τον δεύτερο «αξιοποιήσιμο» μάρτυρα, σε παρόμοια επίθεση λίγα μέτρα μακρύτερα από τον τόπο της εξελισσόμενης τραγωδίας.
Στο βιβλιοπωλείο ΙΑΝΟΣ, το οποίο ναι μεν ήταν κλειστό αλλά στον πρώτο όροφο που λειτουργεί ως αναγνωστήριο-καφετέρια, υπήρχαν κάποια άτομα.

Και σε αυτή την επίθεση ένας από τους δράστες έσπασε την τζαμαρία και ο δεύτερος πέταξε στο εσωτερικό του βόμβα μολότοφ και εύφλεκτο υγρό.

Οι άνθρωποι που βρίσκονταν στον 1ο όροφο κατέβηκαν άμεσα και με πυροσβεστήρες κατάφεραν να σβήσουν την πυρκαγιά πριν αυτή εξαπλωθεί.

Ο εντοπισμός της ταυτότητας της κοπέλας αποτελεί πρώτη προτεραιότητα και έτσι τώρα έχει επιστρατευτεί και η τράπεζα δεδομένων των ταυτοτήτων.

Στόχος η προσέγγισή της και η ανακάλυψη των δραστών, καθώς πιθανολογούν ότι η συγκεκριμένη κοπέλα, θλιβερή συνεργός, δεν θα θελήσει να φορτωθεί την αποκλειστική ευθύνη θανάτου τριών ανθρώπων και ενός εμβρύου.


newsit.gr

Εργαζόμενο ζώο

Είσαι στο σπίτι σου και παρακολουθείς την ψηφοφορία της Βουλής για τα νέα μέτρα;


Βλέπεις ότι τα μέτρα πέρασαν και είσαι προβληματισμένος;


Θες να αλλάξεις κανάλι για να μη βλέπεις ειδήσεις;


Αναζητάς ένα πρόγραμμα για να ξεφύγεις;


Αποφασίζεις να το γυρίσεις στην ΕΤ3 για να δεις ένα ντοκιμαντέρ;


Αμ, δε!


Το τρίτο κανάλι αποφασίζει να σε ενημερώσει για τα μέτρα που ψηφίστηκαν:






Απλά λιτά και …κρατικά!


Που πας και εσύ να ενημερωθείς από την κρατική TV ρε εργαζόμενο ζώο;


Περαστικά σου (μας)!


http://papaki.redplanet.gr/

Συγκέντρωση Μνήμης για 4 αδικοχαμένες ψυχές: Σάββατο 8/5 στις 20.00-Σταδίου 23

"Απαγορεύονται σύμβολα και πανό κομμάτων, οργανώσεων, φορέων - μόνο Ελληνικές Σημαίες
Η Επιτροπή Εθνικής Μνήμης καλεί κάθε Έλληνα και Ελληνίδα το Σάββατο 8 Μαΐου και ώρα 20.00 στην οδό Σταδίου 23, στο σημείο όπου χάθηκαν εντελώς άδικα τέσσερις αθώες...






ψυχές.Χωρίς φωνές και συνθήματα. Χωρίς κομματικά σύμβολα. Μόνο με αναμμένα κεριά και ελληνικές σημαίες. Όπως αρμόζει στην περίσταση.Όλοι οι Έλληνες ενωμένοι ας στείλουμε το μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση: Να τιμωρηθούν οι ένοχοι του φρικτού εγκλήματος. Δικαιοσύνη Τώρα!"


Επιτροπή Εθνικής Μνήμης

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Στη φυλακή πρώην διευθυντής Τράπεζας στην Ισλανδία....






......ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΑΪΚΟ ΑΙΤΗΜΑ


Συνελήφθη πρώην διευθυντής τράπεζας στην Ισλανδίας, για ποινικές ευθύνες πίσω από την κατάρρευση του τραπεζικού κλάδου τον Οκτώβριο του 2008 που ισοπέδωσε την οικονομία της σκανδιναβικής χώρας...






...Η ήταν κάποτε η Kaupthing, η μεγαλύτερη τράπεζα της Ισλανδίας και κατέρρευσε, αφού ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Kaupthing, Χρέινταρ Μαρ Σίγκουρντσον, θεωρείται ύποπτος για παραποίηση εγγράφων και παραβίαση των κανόνων της χρηματαγοράς για προσωπικό όφελος.


Οι ψηφοφόροι τιμώρησαν σκληρά το συντηρητικό κόμμα, υπό την ηγεσία του οποίου συντελέστηκε το σκάνδαλο των Τραπεζών και το Κόμμα της Ανεξαρτησίας δεν έλαβε στις εκλογές παρά μόνο 24% των ψήφων, κάτω και από το ιστορικά χαμηλότερο ποσοστό (27%) του 1987.


Ξύπνησαν οι λαοί!


Άντε και στα δικά μας!


troktiko.blogspot.com


Εδώ εχουμε πολύ κόσμο ρε φιλαράκι.....που πρέπει να μπούνε μέσα !!!


Θα γεμίσουν τα κελιά με αφράτα κωλαράκια....λέμε !!!

Αρχίζει η διαδήλωση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ στη Βουλή


Μαζεύεται σιγά σιγά ο κόσμος στο Σύνταγμα, μπροστά από τη Βουλή.


 Είναι μια μεγάλη συγκέντρωση (όχι σαν τη χθεσινή), 


όπου φτάνουν συνέχεια εργαζόμενοι, χωρίς να έχει λείψει η νευρικότητα


 από τη στάση της αστυνομίας να... 




...κάνει κλιό γύρω από τη Βουλή και να μην αφήσει τους διαδηλωτές να πλησιάσουν.

22 άτομα στον Εισαγγελέα για τα χθεσινά επεισόδια



ΣΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ


22 άτομα που συνελήφθησαν κατά τη διάρκεια των επεισοδίων στο κέντρο της Αθήνας, 


οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα. Τρεις από τους νεαρούς παραπέμφθηκαν σε ανακριτή για το νόμο της 


κουκούλας, ένας ανήλικος παραπέμφθηκε στον αρμόδιο εισαγγελέα ανηλίκων και... 






...οι υπόλοιποι 18 οδηγήθηκαν στο Αυτόφωρο από όπου και αφέθηκαν ελεύθεροι.


Οι κατηγορίες, που απαγγέλθηκαν σε βάρος των νεαρών, αφορούν τα αδικήματα της διατάραξης 


της κοινής ειρήνης, διακεκριμένης φθοράς ξένης ιδιοκτησίας, απόπειρα απρόκλητης επικίνδυνης 


σωματικής βλάβης, εξύβριση, αντίσταση κατά της αρχής, παράνομη κατοχή όπλου κ.α.



Αναβάλλονται και τα δύο σημερινά παιχνίδια των πλέι οφ


Τελικά ούτε και σήμερα θα διεξαχθούν τα δύο παιχνίδια για 

την 3η αγωνιστική των play off, αφού η διοργανώτρια αρχή 

με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε ότι τα ματς του ΠΑΟΚ με 

τον Ολυμπιακό στην Τούμπα και της ΑΕΚ με τον Αρη στο 

ΟΑΚΑ αναβάλονται κατόπιν σχετικού αιτήματος της ΕΛ.ΑΣ. και θα οριστεί εκ νέου ημερομηνία διεξαγωγής τους από την Σούπερ Λίγκ.

Αναλυτική η ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχής: 

«Η Super League, σε συνέχεια σχετικού αιτήματος της ΕΛ.ΑΣ., αποφάσισε την αναβολή των αγώνων της 3ης αγωνιστικής ημέρας των play off. Η ημερομηνία διεξαγωγής των αγώνων θα οριστεί εκ νέου από τη διοργανώτρια αρχή».

Τρείς είναι οι κουκουλοφόροι που αναζητούνται !!


Κάμερες ασφαλείας, μαρτυρίες 

των εργαζομένων που 

γλύτωσαν, καταθέσεις 

διαδηλωτών συνηγορούν πως 

οι δολοφόνοι


είναι οι τρεις κουκουλοφόροι που έριξαν μολότοφ και ένα μπιτόνι βενζίνη για να αποκλείσουν κάθε έξοδο στους εργαζόμενους του υποκαταστήματος της Marfin.

Σχεδόν αμέσως η αστυνομία κατάσχεσε το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας των καταστημάτων δίπλα και απέναντι από την τράπεζα το οποίο ερευνάται καρέ, καρέ.

Σύμφωνα με πληροφορίες η δολοφονική επίθεση έχει καταγραφεί πλήρως.

Παρά το γεγονός ότι οι δολοφόνοι είχαν καλυμμένα τα πρόσωπά τους και φορούσαν ακόμη και γάντια (λένε μάρτυρες) οι αστυνομικοί πιστεύουν ότι ο σωματότυπος του καθενός μπορεί να οδηγήσει στην άκρη του νήματος.

Το υλικό θα συγκριθεί με υλικό από παλαιότερες επιθέσεις καθώς οι αστυνομικοί ελπίζουν να εντοπίσουν τους δράστες και σε παλιότερα επεισόδια, όπου ίσως δεν είχαν φροντήσει να καλύψουν τα χαρακτηριστικά τους...

Ταυτόχρονα ερευνάται το ενδεχόμενο οι δράστες να είναι μεταξύ των συλληφθέντων και να εντοπιστούν από τα ρούχα ή τα παπούτσια...
 
Οι αστυνομικοί δεν έχουν πρόθεση να δώσουν στη δημοσιότητα τα βίντεο και ειδικά ένα από αυτά το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες περιλαμβάνει όλες τις κινήσεις των δραστών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την επίθεση...

 
Οι ίδιοι είχαν επιτεθεί σε άλλα τέσσερα σημεία

Σύμφωνα με αξιωματικό που μίλησε στην εφημερίδα “ΤΟ ΒΗΜΑ” έχουν μπει στο στόχαστρο και άλλα άτομα από το μπλοκ των αντιεξουσιατών που δεν είχαν καλυμμένα τα πρόσωπα και ίσως μπορέσουν οι αστυνομικοί να αντλήσουν πληροφορίες:
"ήδη έχουμε πληροφορίες για την προέλευση της ομάδας που επιτέθηκε στην τράπεζα. Θα προσπαθήσουν να εντοπίσουν τους δράστες από τις καταγραφές των ιδιωτικών καμερών και αυτών της ΕΛ.ΑΣ. πριν και μετά την εμπρηστική επίθεση. Τα ίδια άτομα έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον τέσσερις επιθέσεις πριν και μετά την πυρπόληση της τράπεζας. Πρώτος στόχος μας είναι αναγνωρίσεις ατόμων από το μπλοκ των αντιεξουσιαστών που δεν είχαν κουκούλες ή κράνη” είπε ο αξιωματικός. 

newsit.gr

Σήμερα ψηφίζονται τα μέτρα

Τσακίζονται μισθολογικά πάνω από 1 εκατομμύριο δημόσιοι υπάλληλοι και  100.000 συνταξιούχοι καθώς επιβάλλεται ακραία λιτότητα με συνεχείς αυξήσεις αντικειμενικών αξιών και ΦΠΑ για 3 χρόνια!


Στη Βουλή στρέφονται σήμερα όλα τα βλέμματα καθώς θα ψηφιστεί 


καταρχήν το νομοσχέδιο για τα έκτακτα σκληρά μέτρα για την 


εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της ελληνικής οικονομίας από 


τα κράτη μέλη της ευρωζώνης και του ΔΝΤ.

Το κλίμα πάντως θα είναι βαρύ μετά τα τραγικά γεγονότα των 

διαδηλώσεων με τους τέσσερις νεκρούς της Marfin. 

Στα κανάλια και στην Βουλή τρώγονται μεταξύ τους.....

Ο κόσμος έχει φτάσει στα όρια του ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ,

ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΛΕΜΜΕΩΝ.....

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΩΣ  ΕΔΩ !!!

Αγριο γιουχάΐσμα στον Βγενόπουλο !!!

όταν πήγε στην τράπεζα του στην Σταδίου το απόγευμα......


άκουσε τα σχολιανά του απο τον κόσμο.....


ευτυχώς γι'αυτόν είχε καμμιά δεκαριά φουσκωτούς μαζί του 


αλλά και τα ΜΑΤ !!!


Δυστυχώς με τις ευλογίες της κυβέρνησης,


 του ΔΝΤ  και της Ε.Ε.....


έχει όλο τα δίκια του ο εκάστοτε εργοδότης.....


να μεταχειρίζεται τους υπαλλήλους του, σαν δούλους !!!


Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΟΥΣ ΤΗΣ MARFIN

15 συλλήψεις και 50 προσαγωγές

έχουν γίνει μέχρι αυτή την ώρα στο κέντρο της 


Αθήνας και στα Εξάρχεια, στην προσπάθεια της

αστυνομίας να βρεθούν οι ένοχοι της δολοφονικής

επίθεσης στο υποκατάστημα της Μarfin στην οδό Σταδίου...



...Είναι χαρακτηριστικό ότι 12 Εισαγγελείς επιχειρούν στην υπόθεση, προσπαθώντας μέσα από τις κάμερες ασφαλείας να βρουν τους δράστες της επίθεσης.


Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες πρόκειται για τρία άτομα ηλικίας από 25 έως 28 ετών.

Δώστε χρόνο στην Ελλάδα - Είστε τρελοί στην Κομισιόν

Είπε ο Κόν Μπεντίτ και επέκρινε τους όρους δανεισμούς στην Ελλάδα

 από τις ευρωπαϊκές χώρες.

Οι μεταρρυθμίσεις που απαιτούνται στην Ελλάδα "είναι σχεδόν αδύνατο να επιτευχθούν", και οι κοινωνικές συνθήκες και ζητούνται από την χώρα "αφόρητες", δήλωσε σήμερα ο ηγέτης των Πρασίνων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Ντανιέλ Κον Μπεντίτ.

"Είστε τελείως τρελοί", τόνισε απευθυνόμενος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τους εκπροσώπους των κρατών μελών της ΕΕ κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης για το θέμα αυτό στο Κοινοβούλιο.

"Αυτό που πρέπει να κάνει η κυβέρνηση Παπανδρέου είναι σχεδόν αδύνατο", είπε, αναφερόμενος στις μισθολογικές και κοινωνικές θυσίες που ζητούνται από τους Έλληνες.

"Δεν δίνουμε χρόνο στον Παναδρέου για να επιτύχει συναίνεση", σημείωσε. "Πρέπει να δημιουργήσουμε μια συνοχή. Αυτό δεν διατάσσεται. Θα δείτε στην Ισπανία και στην Πορτογαλία, αν υπάρχουν προβλήματα", τόνισε.

Ο Κον Μπεντίτ επέκρινε τους όρους των δανείων που εγκρίθηκαν από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, τα οποία θα δοθούν με κατά μέσο όρο επιτόκιο 5%, ενώ τα περισσότερα από τα ενδιαφερόμενα κράτη μπορούν να δανείζονται κεφάλαια με επιτόκια χαμηλότερα από τις αγορές.

"Κερδίσαμε χρήματα σε βάρος της Ελλάδας. Είναι απαράδεκτο", δήλωσε. "Έχω την εντύπωση ότι τώρα στις κυβερνήσεις, λέγουν "θέλω να βγάλω χρήματα σε βάρος της Ελλάδας",τόνισε, κάνοντας μια αναφερά στην αξίωση της Βρετανής πρωθυπουργού, Μάργκαρετ Θάτσερ, το 1984, που έλεγε "Θέλω τα λεφτά μου πίσω" προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για την συνεισφορά του Ηνωμένου Βασιλείου στην Κοινή Γεωργική Πολιτική. 



newsit.gr

Επεισόδια στην Βουλή

Διαδηλωτές προσπαθούσαν να μπούνε στην Βουλή.....


και τα ΜΑΤ τους σταματάνε με χημικά που τους ρίχνουν στα μούτρα....


3 Nεκροί απο την απεργιακή συγκέντρωση στην Αθήνα !!!


Τραγική κατάληξη είχε η μεγάλη απεργιακή συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας.


Τουλάχιστον 3 άτομα έχασαν την ζωή τους και άλλα 4 τραυματιστηκαν στο κτίριο τράπεζας στην οδό Σταδίου 23.

Η φωτιά πιθανότατα ξέσπασε από ρίψη μολότωφ.

Επι τόπου βρισκονται μέχρι και αυτή την ώρα ισχυρές δυνάμεις της πυροσβεστικής και ψάχνουν για τυχόν εγκλωβισμένους.

Νωρίτερα, κάποιοι μετέτρεψαν και πάλι την Αθήνα σε πεδίο μάχης και καταστροφής.

Λίγο πριν τη μια το μεσημέρι άγνωστοι έκαψαν το κατάστημα του Αναγνωστόπουλου στην οδό Σταδίου.

Την ίδια στιγμη άγνωστοι έκαιγαν το βαν του τουρκικού πρακτορείου ειδήσεων.

 Οι δημοσιογράφοι και οι τεχνικοί κατάφεραν την τελευταία στιγμή να βγούν σώοι.

Φωτιά έβαλαν και στο κτίριο του πρώην ΣΔΟΕ στην λεωφόρο Β. Αμαλίας.

newsit.gr

Άλλη μέρα δε βρήκαν οι δημοσιογράφοι να απεργήσουν;;;



ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ




Μα είναι δυνατόν τέτοια μέρα να κάνουν απεργία οι δημοσιογράφοι και να μη μεταδίδουν τον αγώνα και τις διαμαρτυρίες τόσου κόσμου; Χάθηκαν τόσες άλλες μέρες ρε παιδιά για να προκηρύξουν απεργία. Μα το πράγμα εδώ βρωμάει συγκάλυψη προσπαθούν να πνίξουν τα γεγονότα δεν εξηγείτε διαφορετικά. Εμείς δεν...






είπε να μην απεργήσουν, αλλά μια άλλη μέρα. Δεν έχει καμιά λογική αυτό το πράγμα πέρα από το ότι κάποιοι θέλουν να μη βγουν προς τα έξω οι διαδηλώσεις. Είναι χοντρή πατάτα αυτό που γίνεται.


troktiko.blogspot.com

Απεργώ.....

                        
γιατί θα είναι εκεί έξω στούς δρόμους


 οι υπάλληλοι της Βουλής...........


θα είναι και η Τζούλια (στάνταρ)...............


και εγώ θα λείπω ???    

Σε ποιά γενιά ανήκω ???


πρίν λίγο καιρό ανήκα στην γενιά των 650......


ναι..... απο τα 570 μέσα σε τρία χρόνια , ο μισθός ανέβηκε στα 650


με τα καινούρια μέτρα λογικά θα ανήκα στην γενιά των -500 


αλλά  τώρα ανήκω στην γενιά του Ταμείου Ανεργίας......


ΟΧΙ δεν φταίει ο πρώην εργοδότης μου....


ΕΓΩ φταίω  και όλοι μας που τρώμε ψωμί απο τα χέρια τους


και  τους λέμε και ευχαριστώ    !!!                                        

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Συναυλία μετά την πτώση της Χούντας.......

             Δώστε την "Χούντα στον Λαό"
            Δώστε την "Χούντα στον Λαό"
            Δώστε την "Χούντα στον Λαό"
            Δώστε την "Χούντα στον Λαό"
            Δώστε την "Χούντα στον Λαό"

Πόσο ακόμα......

......να πά να γ@μΥτhei  η κάθε εκδοχή που θέλει να κοιμάσαι !!!


μην είσαι εύκολη λεία, γίνε η δυσκολία


σε αυτούς που θέλουν να σε δούν να πέφτεις με ευκολία

O ηλίθιος και ο πανηλίθιος !!!!

χωρίς σχόλια.....

Ένας 45χρονος ταξιτζής αυτοκτόνησε λόγω χρεών


Ένας 45χρονος ταξιτζής, πατέρας δύο παιδιών,

 είναι ο τρίτος άνθρωπος που αυτοκτονεί από την Παρασκευή

 στη Βόρεια Ελλάδα, λόγω χρεών!


Σύμφωνα με την αστυνομία, είχε 23 πιστωτικές κάρτες! Λίγο πριν προχωρήσει στην αυτοκτονία,

 πήρε ένα συνάδελφό του τηλέφωνο και του είπε ότι δεν αντέχει άλλο να παλεύει με τα χρέη

 και θα βάλει τέλος στη ζωή του.

Ο συνάδελφός του επικοινώνησε αμέσως με συγγενικά πρόσωπα του 45χρονου

 για να τρέξουν να τον προλάβουν, ωστόσο όταν πήγαν κοντά του ήταν ήδη αργά...

Αυξήσαν τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης μέσα σε μία νύκτα !


- Στο 1,53 εκτοξεύθηκε η μέση τιμή. 10 λεπτά πάνω το λίτρο η αμόλυβδη

- Από 1η Ιουλίου θα ισχύσει ο νέος ΦΠΑ

- Εως 30% πτώση στην κατανάλωση

- Περιμένουμε και νέα αύξηση στον ειδικό φόρο κατανάλωσης λένε οι βενζινοπώλες 

Σοκ προκαλεί η αύξηση στην τιμή της βενζίνης. Την Κυριακή ανακοινώθηκαν τα μέτρα, την Δευτέρα στάλθηκε εγκύκλιος να ενσωματωθεί στην τιμή ο αυξημένος κατά 10% φόρος κατανάλωσης.

95,5 ευρώ ανα λίτρο πληρώνουμε  στο κράτος με όλους τους φόρους. Η έκρηξη στην αύξηση των καυσίμων προχώρησε άρον άρον στις 11 το πρωί όταν η σχετική εγκύκλιος στάλθηκε στην Βουλή. Σε πραγματικό χρόνο, λίγη ώρα αργότερα, οι εταιρίες πετρελαιοειδών ενημέρωναν τους πρατηριούχους να αυξήσουν την τιμή των καυσίμων καθώς θα τους έστελναν συμπληρωματικά τιμολόγια.

Μέσα σε μια νύχτα η βενζίνη πήρε 10 λεπτά αύξηση και θα συμπαρασύρει σε ράλυ ανόδου τιμές βασικών προιόντων.

Από τον Φεβρουάριο είναι η τρίτη φορά που στα καύσιμα αυξάνεται ο ειδικός φόρος κατανάλωσης. Το υπουργείο Οικονομικών προσδοκά να εισπράξει 1 δις ευρώ από την φορολόγηση ωστόσο τα σχέδια τους χαλά η πτώση της κατανάλωσης που σύμφωνα με τους πρατηριούχους φθάνει στα ακριβά βενζινάδικα το 30% και στα φθηνά 10 -12%.



newsit.gr

Να κρεμαστούν αυτοί που κλέψαν !!!

Ο κόσμος είναι στο κόκκινο.....είμαστε ένα βήμα απο το να αρχίσουμε

το λιντσάρισμα όταν βλέπουμε μπροστά μας πολιτικό...οποιουδήποτε κόμματος !

 Γι'αυτό ο  Παπανδρέου κάτι θα πήρε χαμπάρι  στο πανελλήνιο αίτημα να τιμωρηθούν

 εκείνοι που οδήγησαν τη χώρα στη σημερινή δραματική κατάσταση....

ζητάει την άμεση συγκρότηση Εξεταστικής Επιτροπής για την οικονομία

 και την αποστολή στον εισαγγελέα όλων των υποθέσεων 


κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος 


από την προηγούμενη κυβέρνηση !!!


Πρόσεξε όμως......υποθέσεων απο την προηγούμενη κυβέρνηση,

όχι κύριε, ο κόσμος θέλει να επιστραφούν τα χρήματα


και να κρεμαστούν κεφάλια......ανεξαιρέτως κομμάτων σε όσους


πολιτικούς ευθύνονται για το κατάντημα αυτό !!

Κατώτατος μισθός στα 640 ευρώ μικτά......520 καθαρά !!!

Σύμφωνα με πληροφορίες ο κατώτατος μισθός πηγαίνει στα 640 ευρώ μικτά! 


 που σημαίνει περίπου 520 ευρώ καθαρά για νέους έως 26 ετών. 


Αυτά είναι τα κρυφά μέτρα ή τα ψιλά γράμματα σε όλη την υπόθεση !!!


Το όριο των απολύσεων πηγαίνει στο 4 από 2%, ενώ οι 


αποζημιώσεις θα καταβάλλονται σε 6 δόσεις μηνιαίως. 




Στο στούντιο της ΕΡΤ στην διάρκεια των ειδήσεων μπήκαν αγανακτισμένοι αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί.... και διακόψανε για διαφημίσεις !!!


.....και όταν σχολιάζανε το συμβάν στον Πρετεντέρη,


ο μ@λ@κ&S o Ρέππας  παρεξηγήθηκε γιατί ο εκπαιδευτικός τους είπε "Γερμανοτσολιάδες"





Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Facebook Group: 2 εκατομμύρια υπογραφές για την άρση της Βουλευτικής Ασυλίας

Ελα ανεβαίνουμε ραγδαία ....

φθάσαμε τα 91.200 μέλη και συνεχίζουμε

Μπείτε μέσα και γίνετε μέλη λέμε:


2 εκατομμύρια υπογραφές για την άρση της Βουλευτικής Ασυλίας

Bad Romance

....αντε πολύ συγχηστήκαμε  αυτές τις ημέρες,

ας αφήσουμε λοιπόν τους GAGAδες της κυβέρνησης και

ας πιάσουμε την GAGA την Lady που είναι και ορίτζιναλ !!!

Γιατί αν δεν το ρίξουμε και λίγο στο gaga δεν την παλεύουμε τελικά !!!

Lady GAGA  και Bad Romance = 195 και κάτι εκατομμύρια θεάσεις

στο youTube αυτήν την στιγμή !

Οσο υπάρχουν άνθρωποι



"Λέγομαι Ιωάννα Σπυράκου είμαι φοιτήτρια στο Πάντειο πανεπιστήμιο στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας και έχω μια μορφή αναπηρίας η οποία ονομάζεται σπαστική τετραπαρεση.


Έχω ξεκινήσει μια θεραπεία με βλαστοκύτταρα στην κλινική Neurovita στην Μόσχα και είχα καλά αποτελέσματα. Ωστόσο λόγο οικονομικών προβλημάτων έχω αναβάλει τη θεραπεία μου εδώ και 2 χρόνια


Σε μια προσπάθεια να την ξανα ξεκινήσω κοινοποίησα έναν λογαριασμό τραπέζης και..
. είχα μεγάλη ανταπόκριση από απλούς ανθρώπους, φίλους και μη.


Έφτασα στο σημείο να το δημοσιοποιήσω καθώς όλες μου οι προσπάθειες να βρω άκρη μέσα από το ταμείο του ΙΚΑ στο οποίο είμαι ασφαλισμένη, το υπουργείο υγείας, την εκκλησία... έπεσαν όλες στο κενό .


Τίποτα, μόνο άδειες υποσχέσεις και καμιά βοήθεια από πουθενά.


Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη Άνθρωποι..στους οποίους θα είμαι για πάντα ευγνώμων
Με την αγάπη και την στήριξη τους μου έδωσαν δύναμη , κουράγιο άλλα κ χρήματα από το υστέρημα τους.


Το χρηματικό ποσό που καταφέραμε να συγκεντρώσουμε ανέρχεται στα 1.100 εύρω...μια ανιδιοτελής πράξη αγάπης από απλούς συνανθρώπους μας, για ένα θέμα υγειάς που εμπίπτει στις κρατικές αρμοδιότητες...


Οι κρατικοί φορείς του λεγόμενου Κοινωνικού Κράτους Πρόνοιας όμως επέδειξαν πλήρη αδιαφορία για το πρόβλημα μου.


Οπότε και εγώ έχω εναποθέσει όλες μου τις ελπίδες στην συμπόνια και την ανθρωπιά που πιστεύω ακράδαντα ότι υπάρχει ακόμα μέσα μας...


Επειδή ζούμε σε δύσκολους καιρούς και κατανοώ απολυτά την οποία διστακτικότητα
αυτό είναι το τηλ. μου..6979690950


θα χαρώ να απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση.


Ευχαριστώ πολύ εκ των πρότερων


Ιωάννα




Επικοινωνώντας με την Ιωάννα της υποσχεθήκαμε ότι θα στηρίξουμε την προσπάθεια της.


Για περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνήστε με την Ιωάννα στο yionaspy@yahoo.gr ή μαζί μας στο contact.tiresias@yahoo.gr


http://tiresias-press.blogspot.com

Οι συνταξιούχοι φταίνε τελικά για την κρίση......

Οι χαμηλοσυνταξιούχοι και οι χαμηλόμισθοι φταίνε τελικά


για την κρίση,για το δημόσιο χρέος,για τα άδεια ταμεία.....


και αυτοί θα πληρώσουν !!!





Το μεγαλύτερο πλήγμα είναι για τους συνταξιούχους ακόμα και των 500 ευρώ ενώ το μεγάλο σοκ 


έρχεται για τους συνταξιούχους που επιβαρύνονται με το ΛΑΦΚΑ, οι οποίοι σύμφωνα με τους 


πρώτους υπολογισμούς χάνουν τουλάχιστον 2.580 ετησίως.


Aπεργούν όλοι οι Δήμοι σήμερα σε όλη την χώρα !




24ωρη απεργία της ΠΟΕ ΟΤΑ. Προβλήματα με τα σκουπίδια θα αντιμετωπίσουν οι Αθηναίοι, αλλά και όλοι οι δήμοι της χώρας.

Λουκέτο μπαίνει στους Δήμους τη Δευτέρα μετά απο απόφαση της ΠΟΕ ΟΤΑ, αντιδρώντας στα σκληρά μέτρα της Κυβέρνησης.

Οι εργαζόμενοι στους δήμους όλης της χώρας, αντιδρούν ακόμη και στις ρυθμίσεις του Καλλικράτη που οδηγούν σε μείωση προσωπικού.

Οι εργαζόμενοι θα συγκεντρωθούν στις 12 το μεσημέρι στα γραφεία της Ομοσπονδίας τους στην πλατεία Καραϊσκάκη και θα πραγματοποιήσουν πορεία διαμαρτυρίας με απορριμματοφόρα προς τη Βουλή. Οι εργαζόμενοι στους δήμους μπορεί να προχωρήσουν σε επαναλαμβανόμενες απεργίες. 



newsit.gr

O 13oς και 14ος μισθός του Ιδιωτικού τομέα δεν τέθηκε ποτέ σε διαπραγμάτευση !!!

Εδώ και μέρες φωνάζουμε πως το ΔΝΤ δεν δέχτηκε διαπραγματεύσεις, έφερε τους όρους του και εμείς απλά δεχτήκαμε. Έβγαινε όμως ο Καψής και έλεγε ψέμματα στον κόσμο πως η κυβέρνηση έδινε μάχη! Καμία μάχη δεν έδινε!!!

Πριν απο λίγο o δημοσιογράφος Ηλίας Σιακαντάρης αποκάλυψε ότι το θέμα του 13ου και 14ου 


μισθού στον ιδιωτικό τομέα, δεν θεωρήθηκε από το ΔΝΤ ως σημαντικό και έτσι δεν τέθηκε ποτέ. 


Το ΔΝΤ θεωρεί πως είναι ένα θέμα που θα διαμορφωθεί από μόνο του στην ελεύθερη πλέον αγορά 


της εργασίας στον ιδιωτικό τομέα και αφορά εργοδότες και εργαζόμενους.

Με λίγα λόγια δεν τους νοιάζει στο ΔΝΤ τι θα γίνει με τον 


ιδιωτικό και τα κανάλια μας το παρουσίαζαν ως επιτυχία της 


κυβέρνησης την μη-κοπή του 13 και 14ου στον ιδιωτικό τομέα.


troktiko.blogspot.com