Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

ΠΑΡΕ ΠΑΡΕ !!!





Μετά τη "στρατηγική" και επιτυχημένη (για τον κ.κ. Βγενόπουλο) συνεργασία του ΟΤΕ με τη γερμανική Deutsche Telekom η κυβέρνηση προχωρεί με γοργά βήματα μετά την Ανάσταση στο ξεπούλημα του αιώνα (ή της χρονιάς) : στην παραχώρηση των λιμανιών και των αεροδρομίων σε ιδιώτες, καθώς και στην κατασκευή μονάδων παραγωγής ενέργειας.

Ολες οι εταιρίες που ενδιαφέρονται για το λιμάνι του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης μετέχουν έλληνες επιχειρηματίες οι οποίοι δραστηριοποιούνται στους τομείς διακίνησης προϊόντων και πετρελαιοειδών.

Σε μία όμως που κατέθεσε μεγάλη προσφορά για το λιμάνι του Πειραιά συμμετέχει και ο κ. Χ.Αλογοσκούφης, αδελφός του υπουργού Οικονομίας.

Έπειτα από μια πεντάμηνη περίοδο αδράνειας,και μετά το πέρας του μπαράζ των απεργιών και των κινητοποιήσεων, η κυβέρνηση θεωρεί κατάλληλη και προχωρεί αυτή την εποχή και μετά απο την κατάνυξη της Ανάστασης σε εφαρμογή το πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων και των συμπράξεων του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα, προκαλώντας έντονο επιχειρηματικό ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό.

Οι «θερινές προσφορές» της κυβέρνησης περιλαμβάνουν:

-την εκχώρηση σε ιδιώτες των λιμανιών και των αεροδρομίων της χώρας,

-τη συνεργασία με εταιρείες-κολοσσούς (τρομάρα μας) που θα αναλάβουν την κάλυψη των ενεργειακών ελλειμμάτων της χώρας με κατασκευή νέων σταθμών παραγωγής ενέργειας κυρίως ή φυσικό αέριο ή κάρβουνο (το πιο επικρατέστερο γι'αυτούς)

-αξιοποίηση νέων τεχνολογιών (κατασκοπία και παρακολούθηση μέσω κινητών ???) που προσφέρουν μεγάλοι οίκοι του εξωτερικού, όπως στην περίπτωση του ΟΤΕ.

-Μεγάλο επιχειρηματικό ενδιαφέρον για τους μεγαλοκαρχαρίες υπάρχει και για τις δύο εταιρείες υδάτων, την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ, που και αυτές εντάσσονται στην πολιτική «αποκρατικοποίησης των υποδομών». Για τις δύο εταιρείες ήδη έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους η γαλλική Suez και από τις ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες ο όμιλος της Ελληνικής Τεχνοδομικής.

-Η κυβέρνηση μελετά και πάλι την πιθανότητα πώλησης του Αστέρα της Βουλιαγμένης.

- Στον τραπεζικό κλάδο "ψήνεται" και η τύχη του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

-Μετά την Ανάσταση θα "παίξει" πολύ και το μέλλον του εθνικού μας αερομεταφορέα. Ενδιαφέρον για την απόκτηση της Ολυμπιακής έχουν εκδηλώσει γνωστές οικογένειες εφοπλιστών σε συνεργασία με αραβικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις αερομεταφορές, οι οποίες περιμένουν όμως τους όρους της τελικής συμφωνίας με την ΕΕ.

Ακόμα η κυβέρνηση έχει ήδη ανακοινώσει την πρόθεση της να παραχωρήσει σε ιδιώτες την εκμετάλλευση περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μέσω της διαδικασίας σύμπραξης του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα.

Οπως καταλαβαίνουμε όλοι μας,αυτές θα είναι οι τρέχουσες περιβόητες "Μεταρρυθμίσεις" !!!

Μας πουλάνε και μας αγοράζουν για ένα κομμάτι ψωμί !!!

Ολα στο τέλος θα ανήκουν σε λίγες οικογένειες και σε πολυεθνικές του εξωτερικού !!!

Οργανισμοί Κοινής Οφέλειας....τέλος !!!

Θα είμαστε πλέον έρμαια και με τον νόμο στις ορέξεις των μεγαλοκαρχαριών !!!!