Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Η εξομολόγηση του Dr Seeng....

στο taxalia.blogspot.com

Η γνωστή ρήση λέει πως «από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια». Εγώ λέω πως την μαθαίνεις από μεθυσμένο και από άτομο που έχασε φίλους επειδή λέει αλήθειες. Μόλις ήρθα από μια υπέροχη κρασοκατάνυξη, επομένως να είστε σίγουροι πως αυτή τη στιγμή θα διαβάσετε μόνο αλήθειες…

Μπιέλα...
Το blog αυτό (drseeng.blogspot.com) ίσως πνέει τα λοίσθια! Δεν αποφάσισα να... το κλείσω ακόμα, αλλά είμαι πολύ κοντά στο να το πράξω. Από την πρώτη μέρα δημιουργίας του dr.Seeng, ξεκαθάρισα πως ο λόγος ύπαρξης αυτού του blog είναι επαγγελματικός. Το χρησιμοποιώ δηλαδή σαν… portfolio της δουλειάς μου. Έδωσα μεγάλη βαρύτητα στην επισκεψιμότητα, από την οποία δεν είμαι ευχαριστημένος.
Ο γιατρός δημιουργήθηκε γύρω στο Μάρτιο του 2008, όπου στους 5-6 πρώτους μήνες η ανανέωσή του γινόταν κάθε Δευτέρα με τις δημοσιεύσεις των συνεδριών. Παρατήρησα πως αυτό δεν ήταν ιδιαίτερα… «εμπορικό». Αποφάσισα λοιπόν να αναρτώ κείμενα καθημερινά. Η άνοδος ήταν κατακόρυφη, αλλά επειδή έχω ανεβάσει τον πήχη πολύ ψηλά, δεν ικανοποιήθηκα ούτε τώρα.

Dr.Seeng vs Pitsirikos
Το drseeng.blogspot.com διαβάζεται καθημερινά από 900-1200 αναγνώστες. Η επιτυχία ή μη, ορίζεται από το τι μέτρο σύγκρισης βάζει ο καθένας. Εγώ έχω βάλει τον γνωστό Πιτσιρίκο. Προσωπικά δε μ’αρέσει καθόλου ο συγκεκριμένος blogger, αλλά τυγχάνει το αντικείμενό του να είναι παραπλήσιο με το δικό μου, επομένως τον έχω βάλει ως το… «dead line» μου για την «επιτυχία». Όπως θα έλεγε κι ένας φίλος μου, δεν είμαι ούτε η τρίχα από το δεξί του αρχίδι.
Θα πείτε ορισμένοι, πως είναι νωρίς ακόμα, καθώς εγώ υπάρχω στην blogoσφαιρα κάτι λίγους μήνες, ενώ ο Πιτσιρίκος διανύει αισίως το τρίτο έτος του στο χώρο. Ούτε αυτό με παρηγορεί. Παρακολουθώ πολλά blogs, τα οποία έχουν ίδια ηλικία με το δικό μου, αλλά η επιτυχία τους είναι αξιοζήλευτη και απέχει πολύ από τους 900-1200 αναγνώστες μου.

Τι να σου κάνουν και οι... "σπόνσορες";
Κάτι άλλο που με ωθεί περισσότερο στο κλείσιμο της σελίδας, είναι το εξής: Η αύξηση της επισκεψιμότητας οφείλεται στα μεγάλα blogs που αναδημοσιεύουν τις δουλειές μου. Ο dr.Seeng χρωστάει πάρα πολλά στα μεγάλα ενημερωτικά ιστολόγια. Μου δίνουν επισκεψιμότητα, η οποία όμως είναι… «εφήμερη». Ελάτε στη θέση μου. Πως θα αισθανόσασταν αν τη μία μέρα έχετε 7.500 επισκέπτες επειδή ένα post αναδημοσιεύτηκε σε μεγάλο blog και διοχέτευσε αναγνώστες σε εσάς, αλλά την άλλη μέρα τα νούμερα ξαναπέσουν στα γνωστά καθημερινά επίπεδα; Εγώ το εξέλαβα ως «μη αποδοχή» της δουλειάς μου.

Ευχαριστώ!
Για να μη γίνω τελείως αρνητικός, οφείλω να παραδεχτώ και να ευχαριστήσω όλους τους φίλους που μου στέλνουν emails με τα καλύτερα λόγια για τη δουλειά μου, τα οποία δεν είναι και λίγα. Πολλοί από εσάς με κάνατε πραγματικά ευτυχισμένο με τα σχόλιά σας. Ας όψεται όμως η πετριά μου και ο πλεονασμός μου.

"Ίσως"
Όπως έγραψα και παραπάνω, το blog ΙΣΩΣ κλείσει. Το «ίσως» αυτό, έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς δεν είναι εύκολο να σταματήσω έτσι άδοξα ένα δημιούργημά μου, το οποίο έφτιαξα «χαραμίζοντας» πολύ χρόνο. Ούτε τα γράφω όλα αυτά, για να κλαφτώ και να σας αναγκάσω να μου γράψετε μερικά λόγια συμπαράστασης ή να μου προσφέρετε βοήθεια. Έχω βοηθηθεί απίστευτα πολύ από όλους σας, δε χρειάζομαι κι άλλη.
Κάτι ακόμα. Αυτή η μαλακία με το «απρεπές» που μου κότσαρε η Google, είναι ένας λόγος που σκέφτομαι να κλείσω το blog. Η επισκεψιμότητα έχει πέσει…αν και στην αρχή είχε ανοδικές τάσεις.

Εν κατακλείδι
Άντε να τελειώνω μ’αυτή την εξομολόγηση. Αν κλείσει ο καναπές, αυτό δε θα γίνει άμεσα. Για δυο-τρεις μέρες θα απέχω από το blogging αλλά θα επιστρέψω μέχρι να πάρω τις οριστικές μου αποφάσεις. Παίζει να μετακομίσω και σε δικό μου domain, το οποίο έχουν ήδη καταχωρήσει τα παιδιά του Enimerwsi-gr και θα μου το δώσουν μόλις τους το ζητήσω. Όλα είναι ρευστά λοιπόν, επομένως περιμένετε να λήξει το hangover μου, να διαβάσω το post μου και να βγάλω δεύτερο πόρισμα. Α…και να μην το ξεχάσω. Είμαι καψούρης πλέον με το blogging. Γουστάρω πολύ να γράφω μαλακίες για να γελάτε. Αυτό το τελευταίο να το θυμάστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: