Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Πλεκτάνη ισχυρίζεται η Μίνα Ιορδανίδου....δεν είμαι εγώ η πόρνη


"Δεν έχω καμία σχέση με τέτοιου είδους δουλειές. Σκοπεύω να απαντήσω με μηνύσεις σε όλα τα μέσα που έχουν τη φωτογραφία μου και με κατηγορούν για πορνεία",

 δηλώνει στην εφημερίδα Espresso η Μίνα Ιορδανίδου. 

Η ίδια ισχυρίζεται πως δεν πέρασε από αυτόφωρο .


"Η κοπέλα που πιάσανε τα ξημερώματα της Παρασκευής φαίνεται πως χρησιμοποιούσε το ονομά μου και τα στοιχεία μου",



 υποστηρίζει το 26χρονο μοντέλο κι εξηγεί πως έπεσε από τα σύννεφα με τα όσα έχουν συμβεί.

Όλα είναι μία πλεκτάνη για να την βλάψουν, σύμφωνα με την ίδια,  καθώς δεν πέρασε ποτέ από εισαγγελέα, ούτε συνελήφθη.



 "Από την ημέρα που συνέβη το γεγονός με τη σύλληψη αυτής της κοπέλας δεν μπορώ να ηρεμήσω. Όλοι νομίζουν  πως είμαι εγώ. Θέλω να τελειώσει αμέωσς το ζήτημα. Μου κάνει κακό", υπογραμμίζει η Μίνα Ιορδανίδου.


Τι να το κάνεις φιλενάδα.....έτσι όπως γίναμε, 


όλοι στις βίζιτες θα  το ρίξουμε !!!


...και νομίζεις ότι θα του νοιάξει του κύριου Εισαγγελέα


 αν έχεις βγείς στο κλαρί ή δεν έχεις βγεί ?


Να μην φοροδιαφεύγεις θα του νοιάξει !


Σου λέει τα ποσά είναι μεγάλα......να μην πάρει και το Δημόσιο ένα μερίδιο ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: