Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Βρύζας: Όλα είναι ανοιχτά με Κόστα


 Σε ΜΜΕ της Πορτογαλίας μίλησε ο Ζήσης Βρύζας, ο οποίος υπογράμμισε πως όλα είναι ακόμα ανοιχτά στο θέμα του Ζόρζε Κόστα. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ τόνισε πως τίποτα δεν είναι βέβαια ακόμα, επισημαίνοντας πως ο 39χρονος τεχνικός είναι...






... ένα από τα άτομα που εξετάζει αυτή τη στιγμή ο Δικέφαλος. Παράλληλα, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε και στον Σέρτζιο Κονσεϊσάο αποκαλύπτοντας πως εκείνος ήταν ο άνθρωπος που τον έπεισε να σταματήσει το ποδόσφαιρο και να αναλάβει χρέη τεχνικού διευθυντή.


«Εγώ έπεισα τον Σέρτζιο να σταματήσει»


«Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή γι' αυτόν, είναι το τέλος της καριέρας του και μάλιστα έγινε με τη δική μας ομάδα τον ΠΑΟΚ. Εγώ ήμουν εκείνος που τον έπεισε να σταματήσει το ποδόσφαιρο και αναλάβει τη θέση του τεχνικού διευθυντή. Εργάστηκε πολύ καλά αυτούς τους μήνες και είμαι πολύ χαρούμενος γιατί μπορώ να τον θεωρώ φίλο μου», είπε αρχικά ο Βρύζας για τον Κονσεϊσάο και πρόσθεσε:


«Είναι μια καριέρα εντελώς διαφορετική από την καριέρα που έκανε ως ποδοσφαιριστής, αλλά πιστεύω πως έχει όλες τις προϋποθέσεις για να τα πάει πολύ καλά»


«Όλα είναι ανοιχτά»


Στην συνέχεια ο αντιπρόεδρος του ΠΑΟΚ μίλησε για τον Ζόρζε Κόστα, υπογραμμίζοντας: «Όχι. Δεν είναι βέβαιο. Είναι ένα από τα άτομα που εξετάζουμε. Θα περιμένουμε να ακούσουμε και τη δική του πλευρά. Είναι μια από τις λύσεις που εξετάζουμε. Όλα είναι ανοιχτά».


Τέλος, ο Βρύζας ερωτήθηκε και για το αν βρίσκεται κι άλλος Πορτογάλος προπονητής στην λίστα του Δικεφάλου, με την απάντηση του να είναι αρνητική.

http://www.sportdog.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: