Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

"ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ..."

Ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο μπορεί ως παίκτης να πρόσφερε όπως και αρκετοί άλλοι στην ιστορία του ΠΑΟΚ για μόλις βέβαια μία σεζόν ουσιαστικά, ως τεχνικός διευθυντής όμως και παρόλο που του δόθηκε η ευκαιρία, δεν έκανε τίποτα παρά μόνο προβλήματα δημιούργησε στην ομάδα...


...Τώρα με δηλώσεις του και ενώ φάνηκε ότι ήδη κάτι "έψηνε" με την Σταντάρ κάνει δεύτερο φάουλ ενώ έχει ήδη φύγει από τον σύλλογο.


Τονίζει πως δεν... περνούσε ο λόγος του παρόλο που μέσα στους μόλις έξι μήνες πρόσληψης του έκανε δύο μεταγραφές και πήγε στην Πορτογαλία με σκοπό να κλείσει προπονητή, στην γνωστή ιστορία με το "φιάσκο" Ζόρζε Κόστα!


Όσο για τους διάσημους φίλους του; Τους είχε μόνο για την πάρτη του, και με έναν από αυτόν άλλωστε έκλεισε την δουλειά με την Σταντάρ Λιέγης, αντί να κλείσει προπονητή...


Mιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό της πατρίδας του «Antenna 1» τόνισε:


«Ήταν ασυνεπές να υπάρχουν δύο τεχνικοί διευθυντές σε μία ομάδα. Στην ποδοσφαιρική μου καριέρα πάντα δούλευα με έναν τεχνικό διευθυντή που έπαιρνε τις αποφάσεις», ανέφερε αρχικά.


Και συνέχισε: «Από τη στιγμή που ο λόγος μου δεν είχε πλέον την αξία που του άρμοζε, έπρεπε να ακολουθήσω άλλο δρόμο. Το γεγονός πως έφυγα δεν έχει να κάνει με τη μη πρόσληψη του Ζόρζε Κόστα.


Ούτε με τα λεφτά που μου πρόσφεραν, όπως ειπώθηκε εδώ. Πρόκειται για σχέδια ζωής που έχω. Αν ήταν κάτι άλλο θα το έλεγα γιατί μου αρέσει να είμαι ευθύς με τους ανθρώπους».


"Καπιτάνο" να είσαι καλά, στην ανάμνηση μας, θα μείνεις φορώντας την φανέλα του ΠΑΟΚ και όχι το κουστούμι...


http://www.paokmania.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: