Σάββατο, 17 Απριλίου 2010

«Χειρόφρενο» στην κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης





Ταυτόχρονα, σε άλλα σημεία του έργου οι μελέτες που είχαν εκπονηθεί από την Αθήνα δεν έλαβαν υπόψη τους τα μπαλκόνια των γύρω πολυκατοικιών, που... περισσεύουν και γι' αυτό πρέπει να «ξυριστούν». Αυτό είναι, φυσικά, αδύνατο, ωστόσο στον προβλεπόμενο από τη μελέτη χώρο δε χωράνε οι δύο σήραγγες του μετρό! Τέλος, το μετρό φρενάρει... 




και στο Παπάφειο, η διοίκηση του οποίου προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, κάτι το οποίο σημαίνει ότι η πιθανότητα να μην κατασκευαστεί σταθμός στην περιοχή είναι κάτι παραπάνω από ορατή. Το γεγονός προκάλεσε την αντίδραση της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που διά στόματος του γενικού γραμματέα, Γιάννη Οικονομίδη, κατηγορεί το μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, Ανθιμο, ότι «συμπεριφέρεται ως μάνατζερ real estate»!


Αξιοσημείωτο είναι ότι χτες το πρωί ανακοινώθηκε στους 128 εργαζομένους στους μετροπόντικες ότι τίθενται σε διαθεσιμότητα, ωστόσο αργά το βράδυ ο ιδιοκτήτης της εταιρίας σε συνεννόηση με το γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Γιάννη Οικονομίδη, και σε επαφή με τους Ιταλούς συμμετόχους του έργου ανακοίνωσε άρση της διαθεσιμότητας.


 Επίσης, οι εργαζόμενοι είχαν αποφασίσει 48ωρη απεργία, αλλά με τις χτεσινοβραδινές εξελίξεις προφανώς η απεργία ανακαλείται... 
Μπάχαλο. Αυτή η λέξη μόνο μπορεί να χαρακτηρίσει τα όσα συμβαίνουν στο μετρό, το μεγαλύτερο δημόσιο έργο στην ιστορία της Θεσσαλονίκης. Οι δύο μετροπόντικες, που παραμένουν επί μήνες ακινητοποιημένοι, δεν προβλέπεται να πάρουν σύντομα μπρος, καθώς υπάρχουν σοβαρότατα εμπόδια στη διαδρομή που θα πρέπει να ακολουθήσουν, τα οποία δεν έχουν ξεπεραστεί.


Εξάλλου, τον περασμένο Ιανουάριο ο «ΑτΚ» είχε φέρει στο φως της δημοσιότητας επιστολή της εταιρίας ΑΕΓΕΚ, που κατέχει ηγετική θέση μεταξύ των εταιριών που μετέχουν στην κατασκευάστρια κοινοπραξία του μετρό της Θεσσαλονίκης, στην οποία, απευθυνόμενη στο αρμόδιο υπουργείο, προειδοποιούσε για τη διακοπή της εκτέλεσης των εργασιών και την απόλυση 700 εργαζομένων.


troktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: