Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

OAΕΔ η αγανάκτηση μου μέσα....

Δεν είχα παράπανο μέχρι σήμερα και ήμουνα άκρως υπομονετικός....


Το σήριαλ είχε αρχίσει ήδη απο την προηγούμενη Πέμπτη και έχω καταφέρει να επισκεφθώ


τα γραφεία τους μέχρι στιγμής μόνο 3 ημέρες (3 φορές)


Στην αρχή βέβαια ήμουνα λίγο προκατηλημένος αλλά οπλισμένος με γαΐδουρινή υπομονή που


διαθέτω....λέω στο τέλος θα τα καταφέρω !!!


ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΡΤΑΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΙΚΑ


Ψυλιασμένος όπως ήμουνα τους παίρνω πρώτα τηλέφωνο....


αφού πρώτα έχουν προηγηθεί περί τα 3-4 τηλεφωνήματα για να βρώ


σε  πιο υποκατάστηματα τους ανήκω !


Μαζεύω τα δικαιολογητικά μου......πάω στην ουρά -με πιάνει ένας πανικός με το μέγεθος της ουράς-


αλλά ευτυχώς εξυπηρετούσαν 4 υπάλληλοι και περίμενα το πολύ 15 λεπτά.......μια χαρά !!!


Δίνω τα στοιχεία στον υπάλληλο.....υπογραφές....κ.λ.π. 


μου λέει στο τέλος....έχεις εκκρεμότητες κύριε...


παρντόν μεσιέ ??? δεν άκουσα ??? τι είπατε ???


και μου ξαναλέει:


Θέλω τις φωτοτυπίες κύριε απο αυτά τα παραστατικά -εκκαθαριστικό εφορίας,λογαρισμού ΔΕΗ,


Βιβλιάριο Εθνικής Τράπεζας....καθώς και Ενσημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2010 βεβαίωση απο το ΙΚΑ-


Μένω μ@λ#κα$.....και του λέω ολόκληρη βεβαίωση Ενσήμων απο το ΙΚΑ


σου έφερα δεν σου φτάνει. ?....


-Ναι δεν έχει όμως τους τελευταίους τρείς μήνες !!!


Το παραβλέπω με τις φωτοτυπίες.....


Ξανα μανά στην παλιά δουλειά να πάρω τα ενσημα των τριών μηνών του 2010...


στο ΙΚΑ ξανά για επικύρωση...


και τζούπ σκάω μύτη στον ΟΑΕΔ και πάλι..


σε μιά μικρή ουρά βέβαια τμήμα μόνο για εκκρεμότητες....καμμιά 40 άτομα  μόνο περιμέναν


Τζούπ και έρχεται η σειρά μου.....


του δίνω τις εκκρεμότητες........τα κοιτάει ,όλα ωραία τα βάζει μέσα στον φάκελο μου....


 τι ωραία έτσι εύκολα ξεμπερδεύεις....


ΚΥΡΙΕ που είναι το γνήσιο της Απόλυσης σας....εδώ είναι μόνο η φωτοτυπία...


ΩΠΑ λέω εδώ θα μας βγάλουν χαζούς,τρελούς και στο τέλος θα μας πούνε και μαλάκες !!!


ΚΥΡΙΕ του λέω είχα το γνήσιο της απόλυσης το είχα δώσει στον υπάλληλο.....θυμάμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ


ΚΑΛΑ και δεν θα με βγάλεις και τρελό. 


Ολα τα χαρτιά μου τα έχω μέσα σε αυτόν το φάκελο (κρατάω ένα φάκελο όπου τα έχω όλα μέσα τα 


δικαιολογητικά) του λέω.....


Εγώ το έδωσα το γνήσιο στον υπάλληλο.....τι φταίω αν αυτός έβαλε την φωτοτυπία 


μέσα στο φάκελο με την αίτηση μου και δεν εβαλε το γνήσιο, τι το έκανε ???


ΕΓΩ  ΤΙ ΦΤΑΙΩ του ξαναλέω


ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ μου λέει να πάς να ξαναπάρεις το γνήσιο.....


Ανάβουν τα λαμπάκια.....κοιτάω δεξιά-αριστερά για τον υπάλληλο που μου είχε κάνει τα χαρτιά,


δεν φαίνεται στον ορίζοντα......


Λέω απο μέσα μου γ@μ*σε τους και φεύγω !!!


Δύο φορές στον ΟΑΕΔ, δεν έγινε η δουλειά μου ακόμα = 6 ευρώ για πάρκινγκ μέχρι στιγμής !!!


Επεται και συνέχεια....


Αύριο η μεγάλη ημέρα και ο Θεός βοηθός...θα του πάω το γνήσιο και θα του το τρίψω στην μούρη του !!!













Δεν υπάρχουν σχόλια: