Στην άκρη μπαίνουν πλέον οι εφημερίδες αφού το ίντερνετ έχει φέρει τα πάνω κάτω και στις διαφημίσεις
Τα «πάνω-κάτω» στην διαφημιστική αγορά των μέσων μαζικής ενημέρωσης φέρνει η αλματώδης διείσδυση του Διαδικτύου στην Αμερική. Το Ίντερνετ περνά πλέον δεύτερο, μετά την τηλεόραση, σε διαφημιστικά έσοδα, την ίδια ώρα που οι εφημερίδες διέρχονται ίσως την μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία τους.
Στις Η.Π.Α, το Διαδίκτυο ετοιμάζεται να πάρει τη θέση των εφημερίδων και να γίνει το δεύτερο μέσο με τα μεγαλύτερα διαφημιστικά έσοδα, μετά την τηλεόραση.
Η online αγορά διαφήμισης (χωρίς να συνυπολογίζονται οι διαφημίσεις στα κινητά), αναμένεται να φτάσει τα 34,4 δισ. δολάρια το 2014, από 24,2 δισ. που ήταν το 2009.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου