Κυριακή, 18 Απριλίου 2010

O Tζένσον Μπάτον ξαναχτύπησε πρώτη θέση στην Κίνα

Ο περσινός πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον ήταν εδώ και τους έτριξε τα δόντια !!!



Στη δεύτερη νίκη του έφτασε ο Τζένσον Μπάτον στο φετινό πρωτάθλημα, διατηρώντας την παράδοση της Κίνας.

Δεύτερος ο εκπληκτικός Χάμιλτον, προσφέροντας το 1-2 για την βρετανική ομάδα. 

Καταστροφικός αγώνας για τις Red Bull. 

Συνεχίζει τις πολύ καλές εμφανίσεις ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος και στον γκραν πρι της Κίνας 

εκπροσώπησε τη Mercedes GP στο τρίτο σκαλί του βάθρου,

 κερδίζοντας για ακόμη μια φορά την εσωτερική μάχη με τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος τερμάτισε στη 10η θέση.

Το γκραν πρι της Κίνας τα είχε όλα… σκληρές μάχες, προσπεράσεις, βροχή και αρκετές παρατυπίες…

 Η δράση ξεκίνησε μόλις από τον πρώτο γύρο, εκεί που ο Αλόνσο έριξε στο καναβάτσο τον Φέτελ.

 Ωστόσο, ο Ισπανός εκκίνησε πριν τα φώτα να σβήσουν, παίρνοντας ποινή διέλευσης από τα πιτ.

Αναλυτικά η κατάταξη :

1. Μπάτον, McLaren, 1:46:42.163
2. Χάμιλτον, McLaren, +01.530
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes GP, +09.484
4. Αλόνσο, Ferrari, +11.86
5. Κούμπιτσα, Renault, +22.213
6. Φέτελ, Red Bull, +33.310
7. Πετρόφ, Renault, +47.600
8. Γουέμπερ, Red Bull, +52.172
9. Μάσα, Ferrari, +57.796
10. Σουμάχερ, Mercedes GP, +1:01.749
11. Σούτιλ, Force India, +1:02.874
12. Μπαρικέλο, Williams, +:03.665
13. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1:11.416
14. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρο
15. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρο
16. Σένα, HRT, +2 γύροι
17. Τσάντχοκ, HRT, +4 γύροι
Εγκατέλειψαν

Τρούλι, Lotus
Ντι Γκράσι, Virgin
Ντε Λα Ρόσα, Sauber
Μπουεμί, Toro Rosso
Κομπαγιάσι, Sauber
Λιουίτζι, Force India
Γκλοκ, Virgin
Βαθμολογία οδηγών :

1.Μπάτον, 60
2. Ρόσμπεργκ, 50
3. Αλόνσο,49
4. Χάμιλτον, 49
5. Φέτελ, 45
6. Μάσα, 41
7. Κούμπιτσα, 40
8. Γουέμπερ, 28
9. Σούτιλ, 10
10. Σουμάχερ, 10
11. Λιουίτσι, 8
12. Πετρόφ, 6
13. Μπαρικέλο, 5
14. Αλγκουερσουαρί, 2
15. Χούλκενμπεργκ, 1
Βαθμολογία κατασκευαστών

1. McLaren, 109 βαθμοί
2. Ferrari, 90
3. Red Bull, 73
4. Mercedes GP, 60
5. Renault, 46
6. Force India, 18
7. Williams, 6
8. Toro Rosso, 2 

Δεν υπάρχουν σχόλια: