Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Αντιδράσεις των οπαδών του ΠΑΟΚ για την αντικατάσταση του ΠΑΠΑ-ΧΡΗΣΤΟΥ


Η αντικατάσταση του παπά-Χρήστου, γνωστού για τα φιλοΠΑΟΚτσήδικα αισθήματά του, από τον Ιερό Ναό Αγ. Αθανασίου στον Τρίλοφο Θεσσαλονίκης, με απόφαση του Μητροπολίτη Κασσανδρείας και τη συνδρομή του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στον "ασπρόμαυρο" κόσμο.  
Οι Σύνδεσμοι Φίλων ΠΑΟΚ "EAST SIDE", δηλαδή αυτοί της Θέρμης, της Επανομής, της Ν. Μηχανιώνας και της Περαίας εξέδωσαν ανακοίνωση για το θέμα, η οποία είναι καυστική και ανάμεσα στα άλλα αναφέρει:  
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ EAST SIDE
"Έχουμε μάθει στην ζωή μας να σεβόμαστε το έργο του κάθε ανθρώπου και να αγωνιζόμαστε για το δίκιο. Ανθρώπους της Εκκλησίας που βοήθησαν συνανθρώπους μας για να ξεφύγουν από τα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα όπως η μάστιγα των ναρκωτικών, η ανεργία, η φτώχεια, θα πρέπει να τους στηρίζουμε. Ο παπά-Χρήστος φέρνει με την κοινωνική του συναναστροφή το κοινωνικό και πνευματικό έργο της Εκκλησίας στον λαό. Ο παπά-Χρήστος είναι ένας από εμάς. Εάν, λοιπόν, δεν συνάδει με την κοινωνική ζωή του ιερέα η παρακολούθηση ποδοσφαιρικών αγώνων, τότε δεν συνάδει και η ενασχόληση της Εκκλησίας με χρηματοπιστωτικές συναλλαγές, για να είμαστε και επίκαιροι.
Ο παπά-Χρήστος τιμωρείται για την αγάπη του για το μεγαλύτερο λαϊκό αθλητικό σωματείο και ταυτίστηκε με τους χιλιάδες οπαδούς μιας ομάδας που εκπροσωπεί την ζωντανή ιστορία των Ελλήνων προσφύγων της Κωνσταντινούπολης.
Η ενέργεια των Μητροπολιτών Θεσσαλονίκης και Ν. Μουδανιών θυμίζει την λογική του πενταγώνου, που προσπαθεί να περικυκλώσει το τετράγωνο.....
Εμείς θα είμαστε πάντα εκεί, για να άρουμε τον αποκλεισμό του δικού μας παπά από την παρακολούθηση της ΠΑΟΚΑΡΑΣ μας και θα συνεχίσουμε να τον καλωσορίζουμε στην ΚΕΡΚΙΔΑ και στην ΚΑΡΔΙΑ μας!!!!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΑΠΑ , ΠΑΠΑ ......
Οι ΣΦ ΠΑΟΚ EAST SIDE,
Θέρμης, Επανομής, Ν. Μηχανιώνας, Περαίας".
"Δεν αφήνω τους ενορίτες μου, αλλά ούτε και τους... "αλήτες" μου!"
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η τοποθέτηση του ίδιου του Παπά - Χρήστου, για αυτήν την άδικη απόφαση. Αναλυτικά οι δηλώσεις του, που έγιναν στην ιστοσελίδα "betboss.gr":
Για το πως ένιωσε όταν διάβασε την ανακοίνωση των “EAST SIDE”:"Λιώνει η καρδιά μου. Είμαι πολύ συγκινημένος και ευχαριστώ για αυτά που γράφουν."
Για τι θα κάνει από εδώ και πέρα: "Εγώ δε θα αφήσω τους ενορίτες μου. Μπορεί να μου πήραν τα προνόμια αλλά εγώ θα συνεχίσω έστω και ως νεωκόρος στην ενορία μου. Δε θα προδώσω την αγάπη αυτών των ανθρώπων."
Για το τι ακριβώς συνέβη: "Πληρώνω την αγάπη μου για τον ΠΑΟΚ και όχι μόνο. Ξέρετε είμαι από εκείνους που μίλησαν για το Βατοπέδι. Όλα αυτά δεν άρεσαν. Με αντικατέστησε έναν ιερέας που είναι δυο μήνες στην ιεροσύνη. Το σέβομαι αλλά ΕΓΩ ΔΕ ΦΕΥΓΩ από την ενορία μου."
Για το αν θα συνεχίσει να πηγαίνει στην Τούμπα: "Εγώ τους αγαπημένους μου "αλήτες" δεν τους αφήνω. Θα συνεχίσω να είμαι κοντά τους. Τη Δευτέρα μαζί με τα παιδιά μου θα είμαι στην Τούμπα για να ανανεώσω το διαρκείας μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια: